Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Starszy specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AWPR
Główne zadania na stanowisku:
- Wsparcie kierownika Programu/Projektu/Zespołu projektowego w realizacji wskazanych znaczących inwestycji.
- Udział w pracach zespołów projektowych realizujących zadania inwestycyjne, w szczególności znaczące inwestycje.
- Analiza zapisów umów/dokumentów projektowych/finansowych związanych z realizowanymi zadaniami w wymaganych aspektach.
- Przygotowywanie informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie realizacji znaczących inwestycji we współpracy z komórkami organizacyjnymi PAŻP.
- Przygotowywanie raportów i analiz zarządczych w zakresie realizacji znaczących inwestycji, w tym przygotowywanie cyklicznych informacji o ich realizacji oraz stwierdzonych odchyleniach rzeczowych i finansowych względem obowiązujących planów, także w ramach analiz porównawczych.
- Opracowywanie projektów dokumentów w zakresie rzeczowej i finansowej realizacji znaczących inwestycji, w tym opracowywanie informacji na potrzeby: strategii PAŻP, planów Agencji, sprawozdań z działalności, raportu rocznego, we współpracy z komórkami organizacyjnymi PAŻP.
- Udział w opracowywaniu wytycznych i zaleceń usprawniających monitorowanie i realizację Programów/Projektów/Zadań inwestycyjnych.
- Bieżąca analiza zmian legislacyjnych oraz kierunków strategicznych (na poziomie Agencji, krajowym i międzynarodowym) mogących mieć wpływ na realizację, czy też zmiany w znaczących inwestycjach.
- Reprezentowanie Agencji w grupach roboczych krajowych i międzynarodowych.
- Współpraca z komórką odpowiedzialną za aktualizację harmonogramów realizacji projektów.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Agencji w zakresie monitorowania i realizacji Programów/Projektów/ Zadań inwestycyjnych.
Wymagania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe na kierunkach technicznych, ekonomicznych informatycznych lub pokrewnych
- Min. 6 lat doświadczenia zawodowego, mile widziane 8 lat, w tym 3 lata związane z realizacją projektów lub wdrażaniem projektów IT
- Odbyte szkolenia z zarządzania projektami
- Dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatów z zarządzania projektami
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętność organizacji pracy i priorytetyzacji zadań, dokładność, systematyczność
- Umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- benefity pozapłacowe:
- prywatna opieka medyczna,
- dodatkowe ubezpieczenia na życie,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- bezpłatny parking dla pracowników,
- pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- dofinansowanie studiów/ kursów językowych.
- zdobycie doświadczenia zawodowego w branży lotniczej, w jedynej tego typu Agencji w Polsce.