Starszy specjalista ds. płac

ISS Facility Services Sp. z o.o.
Warszawa
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
6 dni temu
People make places
Starszy specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Warszawa

O nas

ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

Zakres obowiązków:
  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców (zarówno administracja jak i serwis)
  • Zapewnienie kompletności i dokładności wprowadzanych danych płacowych, obejmujących: zdarzenia związane z cyklem życia pracownika, świadczenia, czas pracy i frekwencję.
  • Dbałość o listę płac i jej przetwarzanie w sposób kompletny, terminowy i zgodny z przepisami.
  • Terminowe wykonywanie miesięcznych/rocznych czynności po wypłacie wynagrodzeń, w tym wypłat wynagrodzeń/podatków/ubezpieczeń społecznych pracowników i składanie raportów, uzgadnianie listy płac z księgowością itp.
  • Administrowanie czasem pracy i frekwencją, m.in.:polityką urlopową, uprawnieniami  pracowników, harmonogramami itp.
  • Efektywna współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz wewnętrznymi działami w ISS Polska, w tym HR.
  • Prowadzenie dokumentacji procesów/kontroli i wskaźników wydajności.
  • Proponowanie usprawnień procesów/działań w zakresie standaryzacji.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe.
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze płac.
  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów o PPK oraz prawa pracy.
  • Znajomość programu TETA (mile widziane) oraz MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz mile widziana zespołu.
  • Samodzielność, terminowość, rzetelność i komunikatywność.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w systemie hybrydowym (3 dni w biurze/ tydzień) w dogodnej lokalizacji dla komunikacji miejskiej.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko pracy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

"Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Podobne oferty

  • Kierownik Biura ds. Personalnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja pracy działów administracyjnych znajdujących się w pionie biura ds. personalnych oraz nadzór nad procesami administracyjnymi w zakresie ww. biura, udział w budowaniu polityki personalnej i związanych z nią...