Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
-
Udzielanie wsparcia technicznego osobom korzystającym z usług/narzędzi informatycznych w firmie w zakresie m. in.:
- Instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
- Instalacji dodatkowego oprogramowania zgodnie ze standardami ustalonymi przez użytkowników
- Instalacji dodatkowych urządzeń do stacji roboczych
-
Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie
-
Zdalne rozwiązywanie problemów
-
Personalizacja i standaryzacja stacji roboczych zgodnie z ustalonymi z użytkownikami procedurami,
-
Współpraca z serwisami zewnętrznymi w ramach naprawy uszkodzonego sprzętu,
-
Wymiana uszkodzonych elementów systemów komputerowych w sprzęcie pogwarancyjnym w uzgodnieniu z użytkownikami,
-
Zabezpieczanie danych przed przystąpieniem do pracy ze sprzętem
-
Aktualizacja danych o sprzęcie w systemie „ Assets Managment”
-
Inne prace zlecone przez przełożonego
-
Mile widziane wyższe wykształcenie informatyczne lub studia techniczne w trakcie
-
Doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego
-
Umiejętność pracy zespołowej i delegowania zadań
-
Znajomość środowiska Windows 7/Windows 8 niezbędna do przeprowadzenia procesu instalacji/ konfiguracji oraz rozwiązywania incydentów,
-
Umiejętność konfigurowania sprzętu biurowego i urządzeń telekomunikacyjnych,
-
Podstawowa wiedza z zakresu świadczenia usług IT,
-
Certyfikat ITIL Foundation - mile widziane,
-
Znajomość oprogramowania typu ServiceDesk+/ JIRA/Remedy/Service Center- mile widziane,
-
Podstawowa wiedza z zakresu procesu Service Level Management oraz umów SLA,
-
Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie
-
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umowa o pracę,
- Możliwosć zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji,
- Otwarta i przyjazna atmosfera pracy,
- Opieka medyczna