Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/220/11/2017
Główne zadania:
• obsługa rozliczeń kartowych i mobilnych
• obsługa umów zawieranych z kontrahentami w zakresie transakcji kartowych i mobilnych
• współpraca z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi w zakresie obsługi finansowej operacji kartowych
• realizacja dyspozycji księgowych
• monitoring zgodności obrotów i sald rachunków
• obsługa zajęć egzekucyjnych wierzytelności
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
• znajomości pakietu MS Office
• orientacji na Klienta, komunikatywności
• umiejętności szybkiego analizowania informacji
• uczciwości, odpowiedzialności, zaangażowania
• systematyczności i dokładności
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.