GRUPA KAN – międzynarodowy wiodący partner w zakresie produkcji i sprzedaży unikalnego produktu - systemu KAN-therm, specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych instalacji wodnych i grzewczych w budownictwie.
Posiada spółki zależne w Polsce, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Niemczech i na Węgrzech. Produkty ze znakiem KAN-therm eksportowane są do większości krajów na świecie, a sieć dystrybucji obejmuje swym zasięgiem Europę, znaczną część Azji, oraz Afryki.
Obecnie Grupa KAN prowadzi rekrutację na stanowisko:
-
opracujesz, a następnie wdrożysz strategię komunikacji i rozwoju marki w internecie a następnie będziesz analizować efektywności podejmowanych działań
-
wspierać zespół marketingu w ramach działań digital w obszarze marki na poszczególnych rynkach
-
planować i realizować kampanie internetowe do potencjalnych i obecnych klientów
-
opracujesz a następnie będziesz realizować strategię obecności marki w mediach społecznościowych
-
identyfikować nowe trendy w marketingu internetowym, monitorować rynek, analizować działania nasze i konkurencji
-
współpracować z dostawcami usług
-
odpowiadać za opracowanie planu mediowego oraz kalendarza aktywności w internecie z uwzględnieniem strategii SEM, SEO i w porozumieniu z zespołem marketingu odpowiedzialnym za poszczególne rynki
- posiadasz doświadczenie w digital marketingu
- masz wiedzę z zakresu PPC (umiejętność obsługi Google AdWords, Facebook Ads poparta sukcesami)
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w branży instalatorskiej, budowlanej lub B2B
- masz doświadczenie w planowaniu i przeprowadzeniu zintegrowanych działań w obszarze: SEO / SEM, content marketing, social, www, adwords
- potrafisz obsługiwać WordPressa
- jesteś kreatywna/y, masz lekkie pióro i wiedzę na temat tworzenia treści reklamowych
- znasz MS Office (Excel / Power Point)
- sprawnie współpracujesz z podwykonawcami – graficy, agencje reklamowe, drukarnie itd.
- cenisz samodzielność w działaniu i jesteś gotowy na zmiany
- swobodnie operujesz językiem angielskim w mowie i piśmie
- Umiejętność tworzenia grafik, filmów i animacji
- planowanie, analityczne myślenie i dokładność w działaniu
- dobre zrozumienie naszego biznesu zanim przystąpisz do działań
- kreatywność, samodzielność i własna inicjatywa
- chęć do nauki, dzielenie się nią z zespołem i nastawienie na efekty
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, o wiodącej pozycji na rynku
-
dużą samodzielność w działaniu
-
indywidualnie dopasowaną formę współpracy i wynagrodzenia
-
przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych
-
kartę multisport
-
opiekę medyczną