Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Compliance Łódź
Starszy specjalista ds. korporacyjnych / compliance

Starszy specjalista ds. korporacyjnych / compliance

MONNARI TRADE S.A.
Łódź, ul. Rzgowska 30
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
2 dni temu

Marka Monnari www.monnaritrade.com istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.

Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.

Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.

Starszy specjalista ds. korporacyjnych / compliance
Miejsce pracy: Łódź, ul. Rzgowska 30

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zapewnienie właściwej organizacji pracy organów statutowych Spółki - Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy
  • Zapewnienie realizacji obowiązków informacyjnych i innych dotyczących spółek publicznych notowanych na GPW, kontakt z odpowiednimi instytucjami w tym ESPI. Obsługa Biura Maklerskiego
  • Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem wewnętrznych aktów i ich aktualizacją, prowadzeniem rejestru tych aktów oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie legislacji wewnętrznej
  • Obsługa Spółek zależnych pod kątem nadzoru właścicielskiego
  • Raportowanie ESG zgodne z dyrektywą CSRD, wsparcie przy przygotowywanie rocznych Sprawozdań z działalności Zarządu oraz przygotowanie Raportów Niefinansowych
  • Zarządzanie bazą procedur i instrukcji wewnętrznych, tworzenie oraz wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie dobrych praktyk, etyki, zarządzania konfliktem interesów.
  • Obsługa mediów w zakresie korporacyjnym i inwestorskim
  • Nadzór i realizacja obowiązków wynikających z ochrony znaków towarowych i przemysłowych GK
  • Koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem w Spółce kontroli zewnętrznych przez uprawnione organy
  • Tworzenie oraz wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie dobrych praktyk, etyki, zarządzania konfliktem interesów
  • Realizacja zadań z obszaru zgodności, w tym identyfikacja ryzyka braku zgodności w procesach i regulacjach wewnętrznych,
  • Udział w procesach zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Zapewnienie zgodności działań Spółki z prawem, wartościami firmowymi, dobrymi praktykami oraz utrzymywanie świadomości zagadnień dotyczących compliance wśród pracowników Spółki
  • Wykonywanie innych powiązanych obowiązków, zleconych przez Zarząd
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe – prawo lub ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi spółek handlowych lub przedsiębiorców, znajomość regulacji dot. funkcjonowania GPW (mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze korporacyjnej spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych)
  • Doświadczenie w zakresie obszarów ESG i compliance realizowanych na potrzeby spółek prawa handlowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1
  • Bardzo dobra organizacja pracy
FORMA ZATRUDNIENIA:
  • Umowa o pracę lub B2B.
  • Praca hybrydowa.
  • Dodatkowo: samochód służbowy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając przycisk aplikacyjny.

Będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o załączenie portoflio

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

MONNARI TRADE S.A.

Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Kontroli Zarządczej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: analizę i ocenę ryzyka związanego z działalnością wydziału i PGW Wody Polskie, udział we wdrażaniu procedury kontroli zarządczej, opracowywanie projektu planu oraz sprawozdania z wykonania planu działalności, monitorowanie realizacji...
  • Compliance and Quality Assurance Coordinator

    Medicover Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 197​    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę
    1 godz.
    Summary of job: To provide quality support for planning, conducting and documenting all project – related activities in conjunction with Project Managers and assigned Study team (Logistics, Laboratory), ensure their adherence with clinical protocol, Analytical Plan, MICS QMS documentation as well...
  • Starszy specjalista / ekspert ds. nadzoru nad działalnością inwestycyjną

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:identyfikujesz i dokonujesz oceny ryzyka braku zgodności w zakresie instrumentów finansowych,wykonujesz kontrolę kwotowań w celu wyznaczenia stawek referencyjnych WIBID i WIBOR,badasz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną pracowników zaangażowanych w...
  • Treasury and Payments Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Company Description We are the METRO Global Solution Center! Our motto, "We make it count," reflects our belief that accounting is more than just numbers - it's about creating impactful solutions, driving meaningful change, and always counting for more. As a proud member of the METRO/MAKRO family, a...
  • Junior Accountant - Treasury and Payments Team

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon office building    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
  • Tax Transformation Manager

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...