Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielnie lub w zespole przeprowadzanie planowych i pozaplanowych kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych centrali i oddziałach GDDKiA pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności, w tym dokumentacja ustaleń kontroli,
- przygotowywanie projektów programów kontroli, w tym przeprowadzanie analiz przedkontrolnych obejmujących problemy oraz stan prawny obszaru objętego kontrolą,
- opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych i sprawozdań,
- analiza zastrzeżeń jednostki kontrolowanej do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzanie projektów stanowisk;
- monitoring realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych,
- opracowywanie projektów pism i materiałów związanych z prowadzonymi kontrolami,
- dokonywanie systematycznego porządkowania i archiwizowania dokumentacji pokontrolnej tj. przeniesienia danych w inne miejsce w pamięci masowej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu w ramach wyjazdów służbowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
- praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- 2 lata doświadczenia zawodowego;
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- biegła znajomość co najmniej trzech z następujących obszarów wiedzy objętych ustawą: o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 60 z późn. zm.); Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.); o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.); o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz.U. Nr 121, poz. 591 z późn. zm.); Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.);Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U. Nr 30, poz. 168 z późn zm.);
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub techniczne związane z drogownictwem
- studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1);
- rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu kontroli;
- myślenie analityczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa;
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Termin składania dokumentów:
15.07.2019 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BKA 5)
Inne informacje:
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna aplikacji
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.