Jeżeli chcesz pracować w międzynarodowej firmie, która stawia na dynamiczny rozwój, innowacyjność
i technologię dołącz do Grupy APS Energia. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Starszy specjalista ds. konsolidacji sprawozdań finansowych
Miejsce pracy: Stanisławów Pierwszy k/ Warszawy
Główne obowiązki:
- Weryfikacja poprawności pakietów konsolidacyjnych spółek Grupy na potrzeby sporządzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego zgodnie z MSSF.
- Uzgadnianie wzajemnych transakcji realizowanych pomiedzy Spółkami wchodzącymi w skład Grupy, w tym uzgadnianie rozrachunków wewnatrzgrupowych, wprowadzanie korekt konsolidacyjnych.
- Współpraca z audytorami oraz działami księgowości spółek zależnych.
- Przygotowywanie śródrocznych i Rocznych Raportów Okresowych, informacji i raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Grupy Kapitałowej.
- Usprawnianie procesów raportowania wyników finansowych.
- Współpraca z zespołami księgowymi spółek wchodzących w skład Grupy w zakresie raportowań ich wyników finansowych (prawidłowości wprowadzania danych do systemu konsolidacyjnego, sporządzania pakietów, bieżąca komunikacja).
- Współpraca z innymi jednostkami spółki dominującej i spółkami zależnymi, w tym zagranicznymi w zakresie pozyskiwania danych niezbędnych do konsolidacji oraz przygotowania skonsolidowanych sprawozdań finansowych i Raportów Okresowych. Udział w pracach związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych.
- Uczestnictwo w aktualizacji polityk rachunkowości oraz innych procedur księgowych w Grupie kapitałowej.
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewne.
- Znajomość sprawozdawczości finansowej i zasad konsolidacji sprawozdań finansowych.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Szczególnie mile widziana znajomość specyfiki wymagań sprawozdawczych w spółkach publicznych notowanych na GPW w Warszawie.
- Znajomość zasad rachunkowości (MSSF). Mile widziana znajomość zasad rachunkowości obowiązujących w krajach byłego Związku Radzieckiego, zwłaszcza Rosji i Kazachstanie.
- Praktyczna znajomość MS Excel. Znajomość programów XL COMARCH będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
- Rzetelność w wykonywaniu zadań i zdolność do pracy pod presją czasu.
- Umiejętność pracy w zespole i wysoka komunikatywność.
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport.