Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.oto spółka celowa, która odpowiada za bezpośrednie przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej. Spółka będzie realizowała wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.
Obecnie PEJ sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z wybranymi grupami interesariuszy projektu: urzędy/organy administracyjne, społeczności lokalne, dziennikarze, ośrodki naukowe, liderzy opinii
- Przygotowywanie i udział w konsultacjach społecznych, spotkaniach informacyjnych, konferencjach i wyjazdach prasowych
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych wykorzystywanych do komunikacji z otoczeniem, w tym m.in. komunikatów prasowych, odpowiedzi dla mediów, czy związanych z organizacją spotkań informacyjnych i konsultacji społecznych
- Planowanie i realizowanie działań informacyjnych związanych ze stroną www spółki oraz mediami społecznościowymi (Twitter, LinkedIn, YouTube) – ustalanie harmonogramu publikacji, tworzenie i moderowanie treści, przygotowywanie materiałów graficznych (infografiki, proste animacje), monitoring social mediów, przygotowywanie raportów i innych opracowań, w tym rekomendacji działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej
- Monitorowanie nastawienia otoczenia projektu i zaangażowania interesariuszy oraz przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku materializacji ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowych
- Wsparcie realizacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: w tym Programu Wsparcia Rozwoju Gmin Lokalizacyjnych
- Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy oraz Lokalnymi Punktami Informacyjnymi
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek/specjalizacja: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, marketing, PR, socjologia
- Preferowane doświadczenie zawodowe – min. 3 lata na podobnych stanowiskach – warunek konieczny
- Kreatywność i umiejętność redagowania tekstów (tzw. „lekkie pióro”)
- Umiejętności wystąpień i prowadzenia spotkań o charakterze publicznym
- Umiejętności negocjacyjne i mediacyjne oraz zarządzanie sytuacją kryzysową
- Czynne prawo jazdy kategorii B (konieczność częstych wyjazdów służbowych)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przygotowywania prezentacji Power Point;
- Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1/C2)
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
- Benefity pozapłacowe
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.