Zakres obowiązków:
- Sporządzanie dokumentów opisujących zasady rozliczeń prowizyjnych/premiowych dla poszczególnych grup pracowników B2B oraz partnerów zewnętrznych (sprzedaż pośrednia).
- Komunikacja zasad premiowych/prowizyjnych dla poszczególnych grup.
- Weryfikacja luk, braku spójności w zasadach prowizyjnych.
- Identyfikowanie oraz zgłaszanie wymagań do aplikacji na potrzeby modyfikacji zasad rozliczeniowych.
- Kontrola, weryfikacja poprawności kalkulacji kwot prowizji wg. obowiązujących systemów wynagradzania;
- Wykonywanie kontroli audytowych
- Sporządzanie instrukcji dotyczących rozliczania prowizji/premii dla kanałów sprzedaży.
Wymagania:
- Umiejętność tworzenia i redagowani tekstów, dokumentów formalno-prawnych,
- Umiejętność rozumienia tekstów prawnych i interpretowania zapisów,
- Samodzielność w działaniu połączona z planowaniem swojej pracy i wykonywaniem zadań pod presją czasu
- Spostrzegawczość i dokładność
- Umiejętność przekazywania wiedzy i pracy zespołowej
- Znajomość excela : średniozaawansowany (formuły, tabele przestawne)
- Znajomość języka angielskiego: średniozaawansowany (komunikacja werbalna, pisanie i czytanie, tworzenie dokumentów i komunikacja w zakresie merytorycznym)
- Znajomość aplikacji w których realizowane są procesy sprzedażowe: SWS, KOT, Callidus, Siebel – mile widziana
- Znajomość procesów sprzedażowych B2B i specyfiki produktów z portfolio mobile i fixed mile widziana
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.