Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Starszy specjalista ds. inwestycji i remontów
Dział Eksploatacji i Inwestycji
Ogłoszenie nr 2022.111.6
Termin składania dokumentów: 20-05-2022 r.
- opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych (w szczególności w zakresie finansowym, koncepcji modernizacji obiektów Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (SCSAW) wraz z określeniem podstawowych założeń techniczno-ekonomicznych),
- • nadzór nad pracami związanymi z prowadzonymi przez SCSAW zadaniami inwestycyjnymi
- i remontowymi, zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami,
- • kontrola jakości i terminowości wykonywania robót w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych
- i remontowych,
- • uczestniczenie w komisjach oceny stanu technicznego obiektów, sporządzanie protokołów oceny
- i zdawczo odbiorczych.
- kontrola jakości i terminowości wykonania robót budowlanych, raportowanie,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów inwestycyjnych i remontowych zawartych przez SCSAW oraz prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych zrealizowanych zadań,
- opiniowanie i weryfikowanie dokumentacji projektowych,
- uczestnictwo w naradach koordynacyjnych,
- przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisji konkursowej/przetargowej,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadańoraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o ustroju m.st. Warszawy, Ustawa Prawo budowlane, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o dostępnie do informacji publicznej, Ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- Ustawa prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o ochronie danych
- osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w podstawowym systemie czasu pracy; praca w terenie i w budynku niedostosowanym dla osób
niewidomych, niesłyszących oraz poruszających się na wózku inwalidzkim (brak windy); obsługiwanie
podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca
na wysokości powyżej 3 metrów.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe techniczne minimum pierwszego stopnia z zakresu budownictwa lub architektury,
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku pracy na budowie,
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji budowlanych,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- obsługa programów biurowych (edytor tekstów, arkusze kalkulacyjne, programy do tworzenia prezentacji multimedialnych),
- obsługa programu do sporządzania kosztorysów „Norma”,
- sumienność, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Oświadczenie dostępne tutaj.