Starszy Specjalista ds. Innowacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SSdsI/DBE/JWJ
Zadania:
- koordynacja faz badawczo-rozwojowych w obszarze tworzenia nowych produktów, usług lub rozwiązań bankowych (zgodnie z istniejącym procesem),
- aktywny udział w fazach badawczo-rozwojowych, m.in. zbieranie informacji z dostępnych źródeł, monitoring trendów, etc.
- opracowywanie i przeprowadzanie wywiadów z potencjalnymi odbiorcami usług (identyfikacja potrzeb, problemów, poszukiwanie insightów)
- opracowywanie wniosków i rekomendacji na podstawie zebranych materiałów, przygotowywanie prezentacji i prezentowanie wyników faz badawczo-rozwojowych
- monitorowanie zmian i wybranych trendów w obszarze technologii, Klienta i biznesu
- planowanie i prowadzenie warsztatów kreatywnych z przedstawicielami biznesowymi mających na celu wypracowanie pomysłów na nowe produkty, usługi i rozwiązania, bazując na materiałach zebranych w trakcie projektów badawczo-rozwojowych lub wynikających z monitorowanych trendów
- identyfikacja potencjalnych obszarów wzrostu w obszarach biznesowych.
- udokumentowane doświadczenie w kierowaniu, od strony biznesowej projektami B+R lub projektami mającymi na celu opracowanie koncepcji nowych produktów, usług lub rozwiązań (systemy, aplikacje),
- udokumentowane doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem – odbiorcą docelowym nowego produktu, usługi, bądź rozwiązania, m.in. opracowywanie i przeprowadzanie wywiadów, identyfikacja potrzeb i/lub problemów Klienta, etc.,
- udział w pracach badawczo-rozwojowych, ze szczególnym naciskiem na identyfikacje źródeł informacji, ich pozyskiwanie, analizę oraz syntezę,
- doświadczenie w planowaniu, organizowaniu i prowadzeniu warsztatów kreatywnych z wykorzystaniem szerokiego wachlarza narzędzi wspierających, kreatywność oraz zaangażowanie uczestników,
- doświadczenie lub wiedza w zakresie zarządzania lub wdrażania innowacji,
- nastawienie na pracę zespołową, umiejętność koordynacji i pracy z grupą, dobra komunikacja (również do większego audytorium), łatwość nawiązywania relacji, nastawienie na współpracę,
- nastawienie na własny rozwój – umiejętność szybkiego uczenia się, inwestowanie w siebie w zakresie rozwoju,
- nastawienie na rezultat,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- autonomiczność i proaktywność w działaniu,
- zainteresowanie nowymi technologiami,
- mile widziana wiedza na temat produktów bankowych,
- mile widziane referencje.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
- unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
- bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, pakiet rekreacyjno-sportowy).