Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Starszy specjalista ds. GOZ
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: GOZ/2021
- prowadzenie działań analitycznych w obszarze gospodarki obiegu zamkniętego oraz procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw:
- przygotowywanie założeń merytorycznych działań badawczych i analitycznych (w tym założeń metodologicznych);
- przygotowywanie raportów i innych opracowań o charakterze analitycznym (w tym o charakterze desk research);
- współpraca z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań i analiz (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań);
- współpraca z zewnętrznymi interesariuszami w obszarze GOZ w celu identyfikacji potencjału Polski Zachodniej w obszarze GOZ (bieżące analizy, monitoring aktywności różnych podmiotów, podejmowanie wspólnych przedsięwzięć);
- prowadzenie spotkań i wywiadów z przedsiębiorcami i przedstawicielami instytucji interesariuszami GOZ na terenie Polski Zachodniej.
- przygotowywanie i udział w spotkaniach informacyjnych, promocyjnych, edukacyjnych w zakresie koordynowanych działań;
- przygotowywanie postępowań na zamówienia publiczne;
- przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań.
Konieczne:
- wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, administracja, ekonomia, socjologia, prawo, nauki społeczne);
- doświadczenie w koordynacji projektów badawczych (wykazane zrealizowanymi projektami);
- doświadczenie w opracowywaniu raportów z badań (poświadczone autorstwem lub współautorstwem lub redakcja merytoryczną co najmniej 3 opracowań z badań);
- dobra znajomość metodologii badań jakościowych i ilościowych;
- umiejętność samodzielnego tworzenia narzędzi badawczych (ankiety, scenariusze wywiadów) do badań jakościowych i ilościowych;
- dobra znajomość problematyki dotyczącej najważniejszych trendów społeczno-gospodarczych i ich wpływu na sektor przedsiębiorstw;
- dobra znajomość problematyki dotyczącej koncepcji gospodarki obiegu zamkniętego;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
- doświadczenie i umiejętność publicznych wystąpień.
Wymagania pożądane:
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- studia podyplomowe z ekonomii, ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce;
- znajomość programu SPSS (samodzielna praca na bazach danych, prowadzenie analiz, przygotowywanie raportów);
- doświadczenie w moderacji paneli dyskusyjnych, większych spotkań;
- doświadczenie w realizacji pogłębionych wywiadów indywidualnych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.