W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta:najlepsze warunki dla każdego .
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
- definiowanie, opracowywanie oraz rozwój procesów sprzedaży w segmencie SMB
- odpowiedzialność za wdrożenie procesów w kanałach sprzedaży
- przygotowywanie prezentacji i analiz
- budowanie narzędzi zwiększających efektywność działań sprzedażowych
- współpraca w zakresie organizacji szkoleń i materiałów szkoleniowych w zakresie produktów
- inicjowanie zmian w systemach, wymaganych do prawidłowego funkcjonowania procesów sprzedaży
- doświadczenie w sprzedaży w segmencie B2B
- doświadczenie w prowadzeniu projektów poprawiających efektywność procesów.
- umiejętności przygotowywania prezentacji i komunikacji
- znajomość narzędzi pakietu MS Office
- samodzielność i kreatywności w realizacji zadań
- Znajomość języka angielskiego
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.