Ogłoszenie numer: 5588865, z dnia 2021-10-04
Od 2009 roku zmieniamy świat dystrybucji urządzeń mobilnych, jak również z branży AGD i beauty - i nie stoimy w miejscu. Wciąż poszerzamy nasze portfolio produktów m.in. o obszar IT (hardware) oraz fotowoltaikę, zapewniając naszym Klientom coraz bardziej komplementarne wsparcie ich biznesu. Kieruje nami ambicja, by tworzyć najlepsze, globalne centrum zakupowe zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. I choć pracujemy z najnowocześniejszymi technologiami, sukcesy i ciągły rozwój zawdzięczamy przede wszystkim ludziom.
Stworzyliśmy i stale rozwijamy różnorodny, wielokulturowy zespół osobowości, które wykorzystując swoje możliwości i realizując talenty skutecznie prowadzą XTG przez dynamiczny rynek. Codziennie witamy i pozdrawiamy się w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce, w którym każdy czuje się dobrze – jako ważna i ceniona część zespołu, otoczona wsparciem i życzliwością.
Dołącz do świata XTG – jako klient lub część zespołu. Zapraszamy do kontaktu – jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.
Starszy Specjalista ds. Controllingu
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych,
- Analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,
- Analizowanie, weryfikowanie, raportowanie i optymalizację kapitału obrotowego,
- Opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,
- Rekomendacje optymalizacji kosztowych,
- Sporządzanie analiz ekonomicznych i współpracę z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,
- Monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,
- Analiza i kontrola finansowych i niefinansowych wskaźników efektywności, kosztów operacyjnych oraz wydatków inwestycyjnych,
- Sporządzanie raportów finansowych dla spółek,
- Udział w procesie zamykania miesiąca,
- Uczestniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: Finanse/ Ekonomia bądź pokrewne,
- Min. 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze controllingu lub księgowości,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Znajomość sprawozdawczości finansowej, zasad rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej,
- Duża samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- Bardzo dobra znajomość programów z pakietu Ms Office, w szczególności programu Excel,
- Znajomość systemu COMARCH będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,
- Pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- Możliwość pracy zdalnej,
- Praca od poniedziałku do piątku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- Ogólnofirmowe i działowe wyjścia i wyjazdy integracyjne (za którymi bardzo tęsknimy w czasie pandemii).