Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. koordynacji systemu rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: koordynacja badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności: przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości; opracowywanie i aktualizacja zasad monitoringu i...
  • Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Badań Rynku Warszawa
Starszy specjalista ds. badań marketingowych

Starszy specjalista ds. badań marketingowych

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1080 dni temu

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

poszukuje do pracy na stanowisko:

Starszy specjalista ds. badań marketingowych
Warszawa

Do Działu Promocji i Komunikacji (PiK) poszukujemy osoby odpowiedzialnej za projektowanie i realizację lub zlecanie realizacji badań ilościowych, jakościowych oraz wizerunkowych, która wesprze nas w poznawaniu publiczności korzystającej z oferty programowej Kopernika.

 

W PiK powstała „strategia rozwoju publiczności”, która określa cele frekwencyjne wobec poszczególnych grup odbiorców w poszczególnych okresach oraz środki, za pomocą których zamierzamy te cele osiągnąć. Poszukiwana osoba będzie współtworzyć tę strategię oraz współpracować przy jej okresowej weryfikacji i modyfikacji.

 

Twoje zadania:
  • planowanie badań i analiz marketingowych dotyczących:
    • postrzegania różnych elementów oferty programowej CNK (np. Festiwal Przemiany)
    • satysfakcji zwiedzających Wystawy i widzów Planetarium
    • satysfakcji uczestników Pikniku Naukowego oraz pomiar struktury demograficznej publiczności
    • motywacji różnych grup odbiorców do odwiedzania CNK (barier do nie odwiedzania) oraz innych, np. testy użyteczności nowej www sprzedażowej, opiniowanie propozycji Key Visualu, opracowanie ankiety ewaluacyjnej do wydarzenia, stworzenie treści badania dot. uczestnictwa w kulturze po pandemii, przygotowanie ankiety dot. skłonności do powrotu do CNK
  • opracowywanie planów badawczych do projektów marketingowych na podstawie założeń tworzonych przez dział w ramach strategii rozwoju publiczności;
  • realizacja badań o charakterze marketingowym, w tym:
    • samodzielne tworzenie narzędzi badawczych oraz weryfikacja narzędzi tworzonych przez zewnętrznych wykonawców badań
    • współpraca z wykonawcami badań i koordynacja ich działań, w tym m.in. przeprowadzanie procedur wyłaniających wykonawców badań, prowadzenie umów, nadzór nad realizacją zapisów umów, rozliczanie i zatwierdzanie prac zrealizowanych przez zatrudnionych ankieterów, badaczy, obserwatorów, agencje badawcze
    • tworzenie raportów i syntez, podsumowujących zrealizowane w dziale projekty badawcze
    • formułowanie rekomendacji dotyczących rozwijania projektów i wydarzeń w CNK
  • ewaluacja wydarzeń i projektów realizowanych przez CNK;
  • projektowanie systemów zbierania danych i ich porządkowania oraz archiwizacji;
  • analizowanie danych z badań, danych z systemu zakupu biletów oraz projektów marketingowych;
  • współpraca z innymi osobami w dziale PiK i w instytucji w przedsięwzięciach służących osiąganiu celów frekwencyjnych i marketingowych CNK;
  • systematyczne pogłębianie wiedzy dotyczącej badań z obszaru marketingu i vistor studies oraz nowoczesnych i oryginalnych metodologii ich prowadzenia;
  • współpraca z innymi instytucjami kultury w Warszawie, a także w Polsce i centrami nauki na świecie w celu wymiany wiedzy i doświadczeń oraz projektowania wspólnych badań.
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • minimum 5-letniego doświadczenia w realizacji badań społecznych: doświadczenia w realizacji lub organizacji badań, w tym badań marketingowych i ewaluacyjnych;
  • wykształcenia wyższego z zakresu nauk społecznych (socjologia, psychologia społeczna, marketing, antropologia społeczna) lub pokrewnych;
  • znakomitej i udokumentowanej znajomości metod i technik badań ilościowych oraz jakościowych,
    w tym metod analizy danych pozyskiwanych ze źródeł internetowych (Google Analytics, Facebook, YouTube Studio, itp.);
  • znajomości obowiązujących na rynku badań rynku i opinii: kodeksów i standardów pracy, w tym standardów pracy ankieterów;
  • znajomości norm etycznych mających zastosowanie w badaniach społecznych;
  • umiejętności analitycznych / analitycznego podejście do problemów;
  • praktycznej umiejętność analizy danych z wykorzystaniem oprogramowania do analiz statystycznych (np. SPSS, R) i do analizy danych jakościowych (np. MaxQDA);
oraz
  • dobrej organizacji pracy własnej i skrupulatności;
  • umiejętności pracy pod presją czasu, w zmieniających się dynamicznie warunkach;
  • wysoko rozwiniętych umiejętności społecznych;
  • chęci uczenia się i przekazywania wiedzy;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 lub wyższym.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • oferujemy umowę o pracę na pełen etat;
  • umożliwiamy udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym w nowoczesnej instytucji kultury;
  • gwarantujemy wsparcie zespołu oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • zapewniamy benefity pracownicze (m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty multisport, świadczenia z ZFŚS).

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, kontakt: rekrutacja@kopernik.org.pl (dalej jako „CNK”).
  2. Dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, są przetwarzane na podstawie przepisów prawa.
  3. Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
    b) RODO. Inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.
    a) lub art. 9 ust. 2 lit.
    a) RODO (jeżeli dokumenty zawierają takie dane); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Okres przetwarzania może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
  4. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, przy czym możliwość skorzystania z wyżej wymienionych praw uzależniona jest od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.
  5. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
  8. Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług na podstawie umów o powierzenie danych osobowych, w szczególności, podmioty świadczące usługi informatyczne, przy czym wszyscy odbiorcy są zobowiązani są do przestrzegania w tym zakresie przepisów RODO, w tym do zachowania tych danych w tajemnicy nawet po wygaśnięciu wiążącego stosunku prawnego oraz mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Informujemy, że wybrani kandydaci mogą podlegać weryfikacji w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym z uwagi na obowiązek prawny określony w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 405.2018 t.j.). Dane osobowe wybranych kandydatów znajdujących się w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym będą przetwarzane przez CNK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  10. Decyzje dotyczące podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  11. Kontakt z osobą pełniącą w CNK obowiązki inspektora ochrony danych jest możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail rekrutacja@kopernik.org.pl
 

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. koordynacji systemu rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: koordynacja badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności: przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości; opracowywanie i aktualizacja zasad monitoringu i...
  • Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...