CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukuje do pracy na stanowisko:
Do Działu Promocji i Komunikacji (PiK) poszukujemy osoby odpowiedzialnej za projektowanie i realizację lub zlecanie realizacji badań ilościowych, jakościowych oraz wizerunkowych, która wesprze nas w poznawaniu publiczności korzystającej z oferty programowej Kopernika.
W PiK powstała „strategia rozwoju publiczności”, która określa cele frekwencyjne wobec poszczególnych grup odbiorców w poszczególnych okresach oraz środki, za pomocą których zamierzamy te cele osiągnąć. Poszukiwana osoba będzie współtworzyć tę strategię oraz współpracować przy jej okresowej weryfikacji i modyfikacji.
- planowanie badań i analiz marketingowych dotyczących:
- postrzegania różnych elementów oferty programowej CNK (np. Festiwal Przemiany)
- satysfakcji zwiedzających Wystawy i widzów Planetarium
- satysfakcji uczestników Pikniku Naukowego oraz pomiar struktury demograficznej publiczności
- motywacji różnych grup odbiorców do odwiedzania CNK (barier do nie odwiedzania) oraz innych, np. testy użyteczności nowej www sprzedażowej, opiniowanie propozycji Key Visualu, opracowanie ankiety ewaluacyjnej do wydarzenia, stworzenie treści badania dot. uczestnictwa w kulturze po pandemii, przygotowanie ankiety dot. skłonności do powrotu do CNK
- opracowywanie planów badawczych do projektów marketingowych na podstawie założeń tworzonych przez dział w ramach strategii rozwoju publiczności;
- realizacja badań o charakterze marketingowym, w tym:
- samodzielne tworzenie narzędzi badawczych oraz weryfikacja narzędzi tworzonych przez zewnętrznych wykonawców badań
- współpraca z wykonawcami badań i koordynacja ich działań, w tym m.in. przeprowadzanie procedur wyłaniających wykonawców badań, prowadzenie umów, nadzór nad realizacją zapisów umów, rozliczanie i zatwierdzanie prac zrealizowanych przez zatrudnionych ankieterów, badaczy, obserwatorów, agencje badawcze
- tworzenie raportów i syntez, podsumowujących zrealizowane w dziale projekty badawcze
- formułowanie rekomendacji dotyczących rozwijania projektów i wydarzeń w CNK
- ewaluacja wydarzeń i projektów realizowanych przez CNK;
- projektowanie systemów zbierania danych i ich porządkowania oraz archiwizacji;
- analizowanie danych z badań, danych z systemu zakupu biletów oraz projektów marketingowych;
- współpraca z innymi osobami w dziale PiK i w instytucji w przedsięwzięciach służących osiąganiu celów frekwencyjnych i marketingowych CNK;
- systematyczne pogłębianie wiedzy dotyczącej badań z obszaru marketingu i vistor studies oraz nowoczesnych i oryginalnych metodologii ich prowadzenia;
- współpraca z innymi instytucjami kultury w Warszawie, a także w Polsce i centrami nauki na świecie w celu wymiany wiedzy i doświadczeń oraz projektowania wspólnych badań.
- minimum 5-letniego doświadczenia w realizacji badań społecznych: doświadczenia w realizacji lub organizacji badań, w tym badań marketingowych i ewaluacyjnych;
- wykształcenia wyższego z zakresu nauk społecznych (socjologia, psychologia społeczna, marketing, antropologia społeczna) lub pokrewnych;
- znakomitej i udokumentowanej znajomości metod i technik badań ilościowych oraz jakościowych,
w tym metod analizy danych pozyskiwanych ze źródeł internetowych (Google Analytics, Facebook, YouTube Studio, itp.); - znajomości obowiązujących na rynku badań rynku i opinii: kodeksów i standardów pracy, w tym standardów pracy ankieterów;
- znajomości norm etycznych mających zastosowanie w badaniach społecznych;
- umiejętności analitycznych / analitycznego podejście do problemów;
- praktycznej umiejętność analizy danych z wykorzystaniem oprogramowania do analiz statystycznych (np. SPSS, R) i do analizy danych jakościowych (np. MaxQDA);
- dobrej organizacji pracy własnej i skrupulatności;
- umiejętności pracy pod presją czasu, w zmieniających się dynamicznie warunkach;
- wysoko rozwiniętych umiejętności społecznych;
- chęci uczenia się i przekazywania wiedzy;
- znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 lub wyższym.
- oferujemy umowę o pracę na pełen etat;
- umożliwiamy udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym w nowoczesnej instytucji kultury;
- gwarantujemy wsparcie zespołu oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- zapewniamy benefity pracownicze (m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty multisport, świadczenia z ZFŚS).
Poznaj
Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik to:
- królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
- przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
- podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.
a także:
- teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
- teatr Wysokich Napięć,
- Park Odkrywców,
- oryginalny ogród widokowy na dachu,
- jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
- Centrum Konferencyjne.