PGE Baltica sp. z o.o. jest spółką celową, odpowiedzialną za przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz budowę elektrowni wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Spółka odpowiada za wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową morskich farm wiatrowych. Spółka jest częścią Grup Kapitałowej PGE – jednej z największych z sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
PGE Baltica sp. z o.o. jest w fazie rozbudowy kompetencji oraz zespołu, niezbędnych do realizacji projektów inwestycyjnych o tak dużej skali.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Udział w opracowaniu koncepcji morskich i lądowych stacji elektroenergetycznych oraz infrastruktury liniowej na potrzeby wyprowadzenia mocy z Morskich Farm Wiatrowych – wsparcie branżowe w obszarze automatyki, teleinformatyki i telekomunikacji
- Udział w opracowaniu materiałów przetargowych po stronie technicznej i ekonomicznej i współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych w zakresie oceny technicznej ofert i wyboru dostawcy
- Weryfikacja zgodności projektowanej infrastruktury Morskich Farm Wiatrowych z wymaganiami określonymi w aktach prawnych (w ramach automatyki, teleinformatyki i telekomunikacji)
- Zarządzanie powierzonych pakietem zadań w ramach struktury projektowej. Koordynacja i realizacja powierzonych zadań inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami i prawem
- Czynny udział w procesach zakupowych dla projektów Morskich Farm Wiatrowych
- Wsparcie i udział w projektach mających na celu rozwój nowych metod oraz rozwiązań projektowych wpływających na optymalizację kosztową projektów Morskich Farm Wiatrowych
- Współtworzenie standardów technicznych i wykonawczych GK PGE w zakresie Morskich Farm Wiatrowych w zakresie automatyki, teleinformatyki i telekomunikacji. Wsparcie w opiniowaniu nowych aktów prawnych w obszarze automatyki, teleinformatyki i telekomunikacji
- Terminowa realizacja zadań w ramach prowadzonych programów inwestycyjnych
- Odpowiada za przygotowanie zrealizowanych obiektów do odbioru oraz dokumentów do przekazania na majątek firmy
- Odpowiada za odbiory rzeczowo-finansowe prac od Wykonawcy oraz uczestniczy w pracach komisji odbiorowych
- Uczestniczy w przygotowaniu i nadzorze nad rozruchem, ruchem regulacyjnym oraz ruchem próbnym realizowanych modernizacji/inwestycji
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: automatyka i robotyka, teleinformatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze technicznym, m.in. w przygotowaniu i/lub realizacji projektów energetycznych
- Doświadczenie przy realizacji lub nadzorze nad przynajmniej jednym zadaniem inwestycyjnym w zakresie urządzeń teletechniki i telemechaniki, wymiany danych, systemów nadzoru nad procesami technologicznymi, systemów DCS, systemów telekomunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem elektroenergetycznego systemu przesyłowego lub dystrybucyjnego
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość MS Office
- Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i telekomunikacyjnych – mile widziane
- Znajomość i doświadczenie w zakresie systemów teletransmisji światłowodowej, SDH, DWDM i systemów opartych o rozwiązania komunikacji sieciowej IP, współpraca przy eksploatacji systemów zasilających urządzenia telekomunikacyjne – mile widziane
- Świadectwo kwalifikacyjne SEP grupa 1 w zakresie eksploatacji i nadzoru (E i D) do 1 kV – mile widziane
- Certyfikat zarządzania projektami – mile widziany
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Aktywne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa, samodzielność
- Motywacja i zaangażowanie
- Wysoka kultura osobista
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
- Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji
- Zatrudnienie w spółce będącej częścią największej krajowej Grupy Kapitałowej sektora energetycznego
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
- Pracę w multidyscyplinarnym międzynarodowym zespole
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.