W T-Mobile Polska S.A wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
- Doświadczenia na podobnym stanowisku – min. 2 lata
- Dobra znajomość metod analitycznych oraz zagadnień z zakresu analizy i statystycznej obróbki danych
- Umiejętność analizowania danych, efektywnego raportowania, wyciągania wniosków i udzielania rekomendacji
- Bardzo dobra znajomość VBA, obsługi MS Excel, MS Access,
- Bardzo dobra znajomość SQL
- Bardzo dobra znajomość SAS Enterprise Guide i SAS Enterprise Miner
- Umiejętność pracy na dużych bazach danych
- Znajomość narzędzi Data Mining
- Wykształcenie - preferowane kierunki: statystyka, ekonometria, matematyka, informatyka lub pokrewne,
- Umiejętność realizacji zadań samodzielnie, pracy w Zespole i pracy pod presją czasu,
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Departamencie Obsługi Klienta (Call Center, Back Office)
- Sporządzanie raportów i analiz z funkcjonowania Departamentu Obsługi Klienta
- Proaktywnie poszukiwanie możliwości zwiększania efektywności procesów i zadań realizowanych przez Departament Obsługi Klienta
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę Departamentu Obsługi Klienta
- Budowanie modeli predykcyjnych dla Klientów kontaktujących się z Departamentem Obsługi Klienta
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.