Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Analityk Finansowy Gdynia
Starszy Specjalista ds. Analiz i Optymalizacji Kosztów

Starszy Specjalista ds. Analiz i Optymalizacji Kosztów

BEST S.A.
Gdynia
specjalista mid / senior
pełny etat
praca hybrydowa
22 godz. temu
Starszy Specjalista ds. Analiz i Optymalizacji Kosztów
Praca hybrydowa – ilość spotkań w biurze do ustalenia z Kandydatem
Główne zadania
  • bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów
  • monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych
  • analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji
  • rozwój modelu alokacji kosztów na kluczowe centra przychodowe i współpraca z ich właścicielami
  • prognozowanie poziomu zatrudnienia obszarów operacyjnych na podstawie przyjętej strategii obsługi
Wymagania
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w obszarze controllingu lub finansów ukierunkowane na analizę kosztów
  • bardzo dobra znajomość języka SQL na poziomie budowania zapytań, procedur
  • bardzo dobra znajomość MS EXCEL w zakresie analizy danych, raportowania i wizualizacji
  • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych i syntezy informacji
  • wysoka komunikatywność, otwartość na współpracę z liniami biznesowymi na różnym szczeblu zarządzania
Mile widziane
  • doświadczenie w obszarze wdrażania optymalizacji kosztów w organizacji
  • doświadczenie w tworzeniu modelów rozliczania kosztów na klientów / produkty / procesy / centra przychodowe w organizacji
Oferujemy
  • elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
  • możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
  • platformę do nauki języków obcych
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • BEST atmosferę


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Co nas wyróżnia?
Elastyczny czas pracy
Realny wpływ na realizowane projekty
Grywalizacja firmowa
Rozbudowany program Work Life Balance
BEST atmosfera
Pakiet benefitów dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST

FINANSE

Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Administratorem danych osobowych kandydatów jest BEST SA z siedzibą przy ul. Łużyckiej 8A w Gdyni (kod: 81-537). Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@best.com.pl. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celach:
  • realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które aplikuje kandydat, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) . Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas trwania rekrutacji a po jej zakończeniu, do momentu upłynięcia terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak niż przez 3 lata od momentu otrzymania aplikacji. Wysłanie aplikacji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
  • umieszczenia aplikacji kandydata w bazie kandydatów do pracy, w celu jej wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie. Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Administratorem danych zawartych w bazie kandydatów jest BEST SA z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużyckiej 8A. Dane osobowe zostają zamieszone w bazie kandydatów na 3 lata liczone od momentu uzyskania zgody na ich przetwarzanie a po tym terminie usuwane lub są usuwane bezzwłocznie po wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody odbywa się poprzez jej zaznaczenie przed wysłaniem aplikacji.
Dostęp do danych osobowych kandydata uzyskują upoważnieni pracownicy administratora danych, dostawcy oprogramowania i dostawcy usług informatycznych, którzy działają w imieniu i na rzecz administratora a w zakresie danych przetwarzanych do celów przyszłych rekrutacji - podmioty z Grupy Kapitałowej BEST. Nie przekazujemy danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Kandydat może skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody. Odwołanie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenia w jeden lub kilka z poniższych sposobów: wysłanie pisemnego oświadczenia na adres BEST S.A. ul. Łużycka 8A, 81-537 Gdynia lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@best.com.pl. Dodatkowo, kandydatowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

BEST S.A.

Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.

Podobne oferty

  • Senior Technical Accounting Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Pracownik ds. analiz efektywności inwestycji unijnych​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...
  • Pracownik ds. analiz ekonomiczno-finansowych i sprawozdawczości inwestycyjnej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych oraz środków budżetowych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji planu działalności...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
  • Specjalista ds. wdrożenia danych księgowych

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83, 01-233    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
  • Pracownik ds. raportowania i analiz

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
  • Specjalista ds. analiz budżetowych i rozliczeń

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
  • M&A Project Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
  • Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Performing calculations using information available in the system Performing tasks such as: analyse booking differences, analyse brokerage and commission differences, clarification of premium amounts, reconciliation, administration of policy documentation, insurance confirmation, preparation of...