- bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów
- monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych
- analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji
- rozwój modelu alokacji kosztów na kluczowe centra przychodowe i współpraca z ich właścicielami
- prognozowanie poziomu zatrudnienia obszarów operacyjnych na podstawie przyjętej strategii obsługi
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obszarze controllingu lub finansów ukierunkowane na analizę kosztów
- bardzo dobra znajomość języka SQL na poziomie budowania zapytań, procedur
- bardzo dobra znajomość MS EXCEL w zakresie analizy danych, raportowania i wizualizacji
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych i syntezy informacji
- wysoka komunikatywność, otwartość na współpracę z liniami biznesowymi na różnym szczeblu zarządzania
- doświadczenie w obszarze wdrażania optymalizacji kosztów w organizacji
- doświadczenie w tworzeniu modelów rozliczania kosztów na klientów / produkty / procesy / centra przychodowe w organizacji
- elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
- możliwość pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
- platformę do nauki języków obcych
- system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
- grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
- dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
- BEST atmosferę
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
FINANSEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.