Tworzymy zespół BARBORA – ambitni entuzjaści, poszukujący nowych rozwiązań ułatwiających życie naszym klientom. Do każdego pracownika i klienta podchodzimy indywidualnie, dbając o jego czas i dobrą energię.
Wśród nas każdy może rozwijać się, ulepszać nasze pomysły i rozwiązania. Wspólnie realizujemy naszą misję jaką jest zapewnienie wygody naszym klientom i pomaganie im w realizowaniu swoich potrzeb zakupowych: wygodnie, szybko i z uśmiechem.
Zostań częścią naszego zespołu i Ty!
Starszy specjalista ds. analiz i digital marketing
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Analizujesz efektywność kanałów marketingowych, rekomendujesz zmiany i nowe eventy w Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager;
- Planujesz monitorowanie użytkowników na wszystkich etapach ścieżki konwersji, opracowujesz rozwój monitorowania w Google Analytics i raportujesz wyniki poszczególnych źródeł ruchu;
- Komunikujesz się z IT w zakresie implementacji nowych rozwiązań;
- Analizujesz ruch i rekomendujesz zmiany w prowadzonych działaniach na stronie internetowej;
- Tworzysz i prowadzisz kampanie, badasz ich efektywności – analizujesz, sugerujesz zmiany, tworzysz raporty z prowadzonych działań, systematycznie zwiększasz wyniki sprzedaży w kanałach online;
- Tworzysz, nadzorujesz i realizujesz kampanie efektywnościowe;
- Rekomendujesz innowacyjne rozwiązania mające na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży online;
- Koordynujesz kampanie afiliacyjne, programatic, marketing automation;
- Systematyczne tworzysz analizy i raporty, bezpośrednio raportujesz do Dyrektora Marketingu i Sprzedaży.
Nasze wymagania
- Bardzo dobrze znasz: Google Anaytics, Google Search Console, Google Optimize, Google Data Studio, Google Tag Manager oraz Google Tag Asisstant;
- Posiadasz minimum 1 letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii Facebook Ads, Google Ads, prowadzeniu projektów w obszarze Digital marketing i w marketingu baz danych, analizie danych, segmentacji i profilowaniu klientów;
- Posiadasz doświadczenie w pracy z agencjami marketingowymi i KPI;
- Przedstawiasz rekomendacje biznesowe na podstawie danych, posiadasz umiejętności analityczne i kreatywność - łączysz i syntetyzujesz różne źródła danych oraz raportujesz wyniki;
- Płynnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Cechuje Cię samodzielność, zaangażowanie, dokładność i proaktywność oraz gotowość do przejmowania inicjatywy, umiejętności pracy w zespołach interdyscyplinarnych;
- Bardzo dobrze odnajdujesz się w środowisku programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Bezproblemowo poruszasz się w aplikacjach mobilnych, Internecie, CRM, CMS, CANVA, ASANA;
To oferujemy
- Pracę, w której możesz realizować swoje pomysły :)
- Unikalną okazję do zaangażowania się w budowę firmy na etapie jej powstawania,
- Możliwość poszerzenia doświadczenia w szybko rozwijającej się firmie, która po pierwszym roku działalności obecna jest już w 5 miastach na terenie Polski i dalej rośnie, na ciekawym i konkurencyjnym rynku e-commerce,
- Możliwość własnego rozwoju wraz z rozwojem Barbora w Polsce,
- Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) i pakiet benefitów,
- Miejsce pracy – Warszawa, okolica Dworca Zachodniego.