Jesteśmy pierwszą i największą w Polsce firmą zajmującą się planowaniem, budową i obsługą współdziałających sieci radiowych Orange i T-Mobile. Oferujemy usługi największym operatorom w kraju, zapewniając im optymalną bazę technologiczną do konkurowania. Wdrażamy innowacyjne technologie i dbamy o efektywność kosztową dla naszych klientów przy zachowaniu wysokiej jakości.
Naszym pracownikom zapewniamy unikalne możliwości rozwoju zawodowego i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Wyrazem uznania dla wysokiej jakości polityki personalnej, przyjaznej kultury organizacyjnej oraz rozwiązań służących podnoszeniu kwalifikacji pracowników w NetWorkS! jest przyznane nam godło Inwestor w Kapitał Ludzki.
- Nadzór nad terminowością rozliczania inwestycji, współpraca z firmami podwykonawczymi
- Tworzenie raportów w oparciu o dane z bazy MS SQL
- Dbanie o spójność danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego sprzętu
- Planowanie budżetu
- Znajomość systemu SAP w stopniu podstawowym
- Umiejętność tworzenia złożonych zapytań w języku SQL
- Znajomość MS Excel (tabele przestawne, korzystanie z różnych źródeł danych)
- Zdolności analityczne
- Wykształcenie o profilu finansowym lub technicznym
- Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
- Umowę o pracę
- System premiowy
- Prywatną opiekę medyczną w Enel-Med
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową
- Dodatkowy dzień wolny w roku
- Dodatkowe świadczenia socjalne
Poznaj
NetWorks
21 lipca 2011 r., Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (obecnie T-Mobile Polska S.A.), operator sieci T-Mobile oraz PTK Centertel Sp z o.o. (obecnie Orange Polska S.A.), operator sieci Orange, podpisały umowę o współwykorzystywaniu swoich radiowych sieci dostępowych. Umowa określa zasady zarządzania, planowania, obsługi, rozwoju i utrzymania tychże sieci. Zadania te realizuje powołana w tym celu spółka NetWorkS!, w której obaj operatorzy mają po 50% udziałów. Jednym z głównych celów firmy jest stworzenie najwyższej klasy sieci komórkowych w Polsce, a w konsekwencji widoczną poprawę jakości świadczonych usług i zwiększenie ich zasięgu.