Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.oto spółka celowa, która odpowiada za bezpośrednie przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej. Spółka będzie realizowała wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.
Obecnie PEJ sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Bieżąca proaktywna identyfikacja potrzeb IT wspieranego biznesu.
- Zbieranie od użytkowników, klasyfikacja, agregowanie i prezentowanie wymagań dla nowych zasobów IT.
- Prezentowanie dostępnych zasobów IT w spółce, w tym opracowywanie instrukcji oraz organizacja i prowadzenie szkoleń.
- Poszukiwanie na rynku rozwiązań mogących zaspokoić potrzeby biznesowe Spółki w obszarze IT.
- Pośredniczenie w rozmowach pomiędzy obszarem biznesowym a obszarem IT.
- Utrzymywanie zasobów IT od strony organizacyjnej, szczególnie: zamawianie, odbiór i raportowanie.
- Merytoryczna ocena faktur za usługi IT.
- Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania nalężącymi do Spółki w zakresie pozyskiwania, przydzielania, likwidacji itp.
- Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji Spółki.
- Opracowywanie analiz i raportów, w tym dotyczących finansów i zakupów.
- Zarządzanie dokumentacją w środowisku SharePoint.
- Współpraca z innymi biurami Spółki w celu realizacji powierzonych zadań.
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałość o właściwy wizerunek Spółki.
- Opiniowanie zapisów projektów umów, których stroną jest Spółka.
- Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków. Inicjowanie dodatkowych rozwiązań i propozycji w tym zakresie.
- Monitorowanie stopnia przestrzegania obowiązujących w Spółce zasad w nadzorowanym obszarze.
- Komunikowanie w Spółce informacji dotyczących obszaru IT: przekazywanie pracownikom Spółki komunikatów o niedostępności usług, zmianach ich funkcjonalności, przypomnień o obowiązujących regulacjach itp.
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe.
- Preferowany kierunek: informatyka/telekomunikacja lub administracja/zarządzanie lub podobne.
- Wiedza specjalistyczna/praktyczna z zakresu informatyki oraz zarządzania.
- Mile widziane dodatkowe studia/kursy w obszarze analityki biznesowej IT.
- Preferowane doświadczenie zawodowe – min. 3 lata, w tym min. 1 rok w obszarze IT
- Znajomość programów IT: Systemy operacyjne z rodzin Windows i Android; pakiet biurowy Microsoft Office; Share Point. Mile widziana znajomość programów: SAP 7.x oraz SAP HANA
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
- Benefity pozapłacowe
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.