Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Sprawozdawczości Finansowej Warszawa
Starszy specjalista ds. administracyjno - biurowych

Starszy specjalista ds. administracyjno - biurowych

STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
Warszawa, ul. Rozbrat 26
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
 
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa

Starszy specjalista ds. administracyjno - biurowych
Dział Eksploatacji i Inwestycji 

Ogłoszenie nr 2024.111.13
Termin składania dokumentów: 20.08.2024 r.
Starszy specjalista ds. administracyjno - biurowych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rozbrat 26
Nr ref.: 2024.111.13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 

Główne odpowiedzialności:

  • przygotowywanie propozycji do projektu budżetu w zakresie wydatków majątkowych oraz bieżących,
  • opracowywanie planów zamówień publicznych oraz planów działalności na kolejne lata w obszarze działalności Działu Eksploatacji i Inwestycji,
  • opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu m.st. Warszawy, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz innymi podmiotami i organami w zakresie prowadzonych spraw,
  • prowadzenie oraz monitorowanie obiegu bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru faktur i umów oraz rozliczeń.

Charakterystyka pracy:

  • przygotowanie planów, harmonogramów, sprawozdań oraz wystąpień do jednostek miejskich w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów,
  • prowadzenie rozliczeń rzeczowo – finansowych realizowanych zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków miejskich,
  • udział w czynnościach przekazywania do użytku inwestycji i rozliczania jej kosztów,
  • sporządzenie zestawienia środków trwałych powstałych w ramach zadania po zakończeniu inwestycji, w celu ich wprowadzenia do ewidencji,
  • realizacja zadań z zakresu gospodarki zielenią w obszarze działalności Działu Eksploatacji i Inwestycji,
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo budowlane, ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i akty towarzyszące.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku SCSAW przy ulicy Rozbrat 26, Warszawa oraz w terenie. Praca na pełny etat, praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Rozbrat przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda). Budynek piętrowy. Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, ze względu na brak windy.


Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe i 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie przy realizacji i rozliczeniu zadań finansowanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego,
  • doświadczenie w administracji publicznej;
  • znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów),
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym date upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
    z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:

  • za pomocą przycisku aplikacyjnego;
  • osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2024.111.13” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
  • listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).

Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 20.08.2024 r.


Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane

 

Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:
  • pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
  • drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.

 

ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE,
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE


Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy (zwane dalej SCSAW) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa reprezentowane przez Dyrektora SCSAW. Poprzez SCSAW rozumiemy również obiekty sportowe organizacyjnie wchodzące w skład SCSAW.
2. Inspektor Ochrony Danych Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: odo@aktywnawarszawa.waw.pl
3. Podstawa prawna przetwarzania
Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana, dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f RODO.
4. Cel przetwarzania
1) realizacja procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze,
2) wykonania ciążących obowiązków prawnych, takich jak:
a) udzielanie odpowiedzi na zgłoszone wnioski i skargi,
b) wykonywania obowiązków archiwizacyjnych.
3) ochrony osób i mienia zapewnienia bezpieczeństwa i porządku na terenie i wokół terenu w ośrodkach SCSAW - w przypadku danych z monitoringu – ze względu na prawnie uzasadniony interes administratora obejmujący zapewnienie możliwości reagowania przez administratora w sytuacjach zaistnienia incydentów zakłócających porządek oraz zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia na terenie administratora a ponadto zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia na podstawie art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres ok. 30 dni od dnia nagrania. Po upływie ww. okresu nagrania obrazu z monitoringu są nadpisywane przez kolejne zapisy z monitoringu.
5. Odbiorcy danych
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:
1) upoważnieni pracownicy,
2) podmioty i organy uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
Od odbiorców danych wymagamy zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia danej usługi.
6. Okres przechowywania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 4, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa upoważniające do zachowania, kontroli i archiwizacji pozyskanych danych, a w przypadku monitoringu wizyjnego min.7, a max.30 dni od zarejestrowania danych w monitoringu wizyjnym w zależności od uwarunkowań technicznych danego Ośrodka, po tym terminie dane w systemie monitoringu wizyjnego są usunięte automatycznie.
7. Prawa osób, których dane są przetwarzane
1) Prawo dostępu do danych osobowych - Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (poprawienia). W zakresie wynikającym z przepisów prawa może Pani/Pan żądać ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jeśli dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Sprostowanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu o naborze jest możliwe w terminie wskazanym w ogłoszeniu jako termin dostarczenia dokumentów. Po tym terminie sprostowanie jest możliwe o ile nie wpływa na ważność złożonej oferty.
2) Prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych - O ile przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z rezygnacją w udziale w naborze.
3) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Ma Pani/Pan możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Profilowanie i przekazywanie do państw trzecich
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane oraz przekazywane do państw trzecich z wyłączeniem sytuacji występowania hiperłącza do zewnętrznych stron internetowych lub serwisów społecznościowych pomiędzy SCSAW, a Administratorem danej zewnętrznej witryny. Występuje wtedy relacja współadmininistracji. Współadministracja ogranicza się wyłącznie do danych w zakresie niezbędnym do operacji związanych z funkcjonowaniem danego przycisku. SCSAW nie ponosi odpowiedzialności za polityki w zakresie dalszego przetwarzania danych osobowych innych podmiotów i organizacji czy dostawców serwisów społecznościowych.
Nasi Współadministratorzy w obrębie niniejszego Serwisu internetowego to:
1) Meta Platforms Ireland Ltd. (Facebook, Facebook Pixel) z siedzibą pod adresem: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia,
2) Instagram LLC., z siedzibą pod adresem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA, 94025, USA.
9. Forma przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w formie papierowej i systemach informatycznych.
10. Monitoring wizyjny obejmuje swoim zasięgiem teren wokół ośrodków, w których jest stosowany. O stosowanym monitoringu wizyjnym informują umieszczone przy wejściach znaki graficzne (piktogramy)
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA

Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA to największy niekomercyjny promotor zdrowego trybu życia, poprzez sport i rekreację wśród mieszkańców Warszawy i okolic. W ośrodkach AKTYWNEJ WARSZAWY realizowane są programy mające na celu upowszechnienie sportu wśród mieszkańców stolicy oraz podniesienie sprawności fizycznej wielu grup społecznych. Jesteśmy unikatową jednostką mającą ośrodki zróżnicowane zarówno pod kątem infrastruktury, jak i lokalizacji oraz oferowanych usług. Proponujemy szeroką ofertę imprez sportowych i rekreacyjnych skierowanych zarówno do dzieci i młodzieży, jak i najstarszych mieszkańców Warszawy. Od lat świadczymy usługi w zakresie sportu i rekreacji oraz zarządzamy największymi obiektami sportowymi będącymi własnością samorządu m.st. Warszawy. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej aktywnawarszawa.waw.pl

Podobne oferty

  • Specjalista ds. finansowo-księgowych

    STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA   Warszawa, ul. Rozbrat 26    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności: prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych, księgowanie w systemie finansowo – księgowym przyjętych do użytkowania środków trwałych, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji,...
  • Specjalistka / Specjalista ds. środków trwałych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: centralne zarządzanie procesem prowadzenia ewidencji środków trwałych i majątku firmy rozlokowanych na terenie całej Polski; kontrola obiegu dokumentów środków trwałych; współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w...
  • Inspektor / Starszy Inspektor / Specjalista w Dziale Planowania, Analiz i Sprawozdawczości

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Brukselska 21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: opracowywanie ankiet, raportów, sprawozdań i analiz z działalności inwestycyjnej/remontowej Spółki, w tym sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego; obsługa systemu system klasy ERP - moduły Finanse i Inwestycje; opracowywanie prezentacji dotyczących...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, dokonywanie bieżących analiz realizacji planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, wystawianie limitów zaciągania zobowiązań do wysokości planu finansowego, ustalanie limitów...
  • Finance and Reporting Process Improvement Specialist

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your responsibilities: Taking part in financial systems (mainly D365) implementations in the entities within the Group. Leading continuous improvement projects and processes standardization across the Group. Process analysis, including 'as-is' state and 'to-be' design (enhanced with process maps and...
  • Pracownik ds. raportowania i analiz

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Pracownik ds. analiz ekonomiczno-finansowych i sprawozdawczości inwestycyjnej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej...
  • Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Księgowanie wyciągów bankowych Księgowanie raportów kasowych Księgowanie faktur zakupowych Księgowanie faktur sprzedażowych Wystawianie faktur sprzedażowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi Analizowanie kont...