BNP Paribas Leasing Solutions jest częścią globalnej, wiodącej na europejskim rynku, grupy kapitałowej BNP Paribas. W Polsce jesteśmy obecni od 1998 roku. Specjalizujemy się w profesjonalnych rozwiązaniach finansowych dla dostawców środków trwałych z różnych branż: rolnictwo, logistyka, budownictwo, IT, sektor medyczny. Ponadto we współpracy z BNP Paribas Bank Polska SA oferujemy dla Klientów Banku leasing następujących grup aktywów: nieruchomości, środki transportu, specjalistyczne maszyny i urządzenia dla przemysłu, sprzęt IT.
W związku z ciągłym rozwojem działalności BNP Paribas Leasing Solutions w Polsce, poszukujemy osób do pracy na stanowisku.
Starszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SADM/03
Podstawowe obowiązki
- Kontrola dokumentacji związanej z finansowaniem transakcji, sprawdzanie dokumentacji pod względem merytorycznym i formalno-prawnym
- Kontrola poprawności i jakości dokumentów kontraktowych zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce
- Kontrola dokumentacji związanej z finansowaniem transakcji we wszystkich kanałach na tzw. "drugą rękę"
- Wykonywanie niezbędnych kontroli celem dokonania płatności do dostawcy zgodnie z zapisami umowy dostawy, weryfikacja dokumentacji pod kątem ryzyk operacyjnych i kredytowych
- Weryfikacja transakcji pod kątem zgodności z decyzją komitetu kredytowego
- Kontrola prawidłowości danych wprowadzonych do systemu LEO, uzupełnianie i korygowanie błędnych danych
- Koordynowanie procesu rejestracji pojazdów (w tym przygotowanie dokumentów do rejestracji oraz zlecanie rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji)
- Weryfikacja zgodności dokumentacji zakupu przedmiotu transakcji z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Polsce oraz UE
- Współpraca z Brokerem Ubezpieczeniowym
- Przygotowywanie dokumentacji dot. cesji umów wierzytelności
- Współpraca z innymi Departamentami przy realizacji finansowania transakcji w szczególności z Departamentem Sprzedaży, Ryzyka oraz Księgowości
- Wykonywanie innych zadań delegowanych przez przełożonego i Dyrektora oraz przestrzeganie wszystkich zasad i obowiązków opisanych w procedurach i instrukcjach obowiązujących w Spółce
- Rozliczanie prowizji pośredników
- Wprowadzanie i realizowanie przelewów w systemie Planeta zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem oraz kontrola poprawności wprowadzonych danych
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - preferowane w firmie leasingowej
- Znajomość przepisów związanych z branżą leasingową
- Wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne/prawnicze
- Doskonała organizacja pracy
- Nastawienie na współpracę w zespole i samodzielność w działaniu
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość jęz. angielskiego
Oferujemy
- Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta dostępu do usług sportowych, grupowe ubezpieczenie NNW).