Ogłoszenie numer: 2520983, z dnia 2019-06-17
Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw: ewidencji majątku w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 96/19
Opis stanowiska
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Poznań
ADRES URZĘDU:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek stażowy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
- dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
- pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
- ruchomy system czasu pracy
ZAKRES ZADAŃ
- ewidencjonowanie nowo przyjętych środków trwałych i wartości niematerialnych poprzez ustalenie wartości początkowej, stawki amortyzacyjnej, planu amortyzacji, grupy z klasyfikacji środków trwałych, nadanie numeru inwentarzowego, wskazanie osób odpowiedzialnych, wystawienie dokumentu księgowego OT potwierdzającego przyjęcie składnika do używania
- oznakowywanie składników majątkowych znajdujących się w ewidencji ilościowo-wartościowej etykietami z numerem inwentarzowym
- dokumentowanie alokacji składników majątkowych w wyniku zmiany miejsca użytkowania, likwidacji, nieodpłatnego przyjęcia/przekazania, darowizny, sprzedaży poprzez ich rejestrację w księdze inwentarzowej, wystawianie dokumentów księgowych MT/MN, PT, LT/LN oraz przygotowywanie umów użyczenia, sprzedaży, protokołów zdawczo-odbiorczych
- przygotowywanie i rozliczanie wyników inwentaryzacji rocznej i okresowej, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych
- nadzorowanie poprawności prowadzenia księgi inwentarzowej przez pracowników delegatur Urzędu, współpraca z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki w celu bieżącego rejestrowania zmian w księdze inwentarzowej
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze prowadzenia ewidencji majątku
- umiejętność analitycznego i systemowego myślenia
- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- biegła znajomość pakietu Office
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki w służbie cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Poznaj
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu