Starszy referent

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sępopol
praca stacjonarna
2 dni temu
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Sępopol
Ogłoszenie o naborze Nr 145021

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego Placówki Straży Granicznej w Sępopolu. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją ruchową. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne oraz szkodliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.


Występują kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z przedstawicielami Poczty Polskiej lub Kurierami podczas dostarczania i odbioru przesyłek.  


Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak praca w terenie, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz i stres.

Zakres zadań

  • na bieżąco przyjmuje, dokonuje rejestracji, przechowuje dokumenty o klauzuli jawnej i niejawnej w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych z zachowaniem właściwej ochrony fizycznej, celem zapewnienia obiegu korespondencji w Placówce Straży Granicznej,
  • na bieżąco przekazuje uprawnionym wg dekretacji adresatom i wykonawcom pisma celem terminowej realizacji zadań służbowych,
  • na bieżąco przygotowuje dokumentację do wysłania, której adresatami są: inne Placówki i jednostki organizacyjne Straży Granicznej i właściwe Urzędy Administracji Publicznej celem zapewnienia terminowego przepływu informacji zwrotnych,
  • obsługuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przy pomocy urządzeń biurowych: telefon, faks, komputer (skrzynka podawcza elektronicznej Platformy Administracji Publicznej (ePUAP)) celem zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy współpracującymi instytucjami z Placówką Straży Granicznej w Sępopolu,
  • prowadzi statystyki na potrzeby komórek Komendy Oddziału oraz koordynuje realizację i terminowe przesyłanie statystyk przez funkcjonariuszy odpowiedzialnych za zadania,
  • archiwizuje dokumentację znajdującą się w Placówce Straży Granicznej, przyjmuje skompletowane teczki dokumentów od wykonawców zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt w Straży Granicznej celem przekazania do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub protokoły z dokumentów sklasyfikowanych do zniszczenia w Placówce Straży Granicznej w Sępopolu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów związanych z wytwarzaniem, obiegiem i archiwizacją dokumentów jawnych i niejawnych (ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i decyzji),
  • komunikatywność,
  • uprzejmość,
  • otwarty stosunek do klienta,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: udokumentowane 6 miesięczne doświadczenie zawodowe/staż pracy w pracy biurowej,
  • posiadanie udokumentowanego przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatowego w zakresie posiadania przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne”,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”. W przypadku wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, należy napisać i dołączyć jako odrębne, gdyż brak jest we wzorach oświadczeń.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-26 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
(pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki/jednostki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
- w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Stosownie do art. 13 ust. 1 RODO informujemy, że:


Administrator danych osobowych


Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego z siedzibą w Kętrzynie przy ulicy Gen. Władysława Sikorskiego 78.
Dane kontaktowe:



  • ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78,  11-400 Kętrzyn;
  • e-mail: wmosg@strazgraniczna.pl
  • telefon: (89) 750-30-00

Inspektor ochrony danych


Kontakt z inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej: woi.wmosg@strazgraniczna.pl


Podstawa prawna przetwarzania


Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o:


- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w art. 22 prim 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w związku z art. 9 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej oraz art. 4, art. 26, art. 29, art. 31 i art. 33 ustawy o służbie cywilnej,


- art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z art. 22 prim 1a tj. na podstawie Pana/Pani zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustawy, przy czym przesłanie wspomnianych danych będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w rozumieniu definicji „zgody”, o której mowa w art. 4 pkt 11 RODO.


Jeżeli w Pana/Pani dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych i danych biometrycznych, które pozwalają jednoznacznie zidentyfikować osobę fizyczną lub dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, przetwarzanie ich będzie możliwe tylko na podstawie pisemnej zgody na ich przetwarzanie. Brak zgody będzie skutkowało niemożnością ich przetwarzania.


Cel przetwarzania danych


Przeprowadzenie naboru na wybrane stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej.
Dane osób, które w wyniku procedury naboru zostały wyłonione do zatrudnienia w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej zostaną upublicznione.


Odbiorcy danych osobowych


W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym powyżej, Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie organom i podmiotom upoważnionym na podstawie stosownych przepisów prawa lub umów.


Okres przechowywania danych


Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Prawa osób, których dane dotyczą


Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od Administratora danych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania.
W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Panu/Pani również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.


Inne informacje


Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...
  • Magazynier - Wagowy

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Babica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska zarządzanie zasobami magazynowymi, ważenie towaru przywożonego na budowę, obsługa wagi samochodowej w celu zważenia przyjmowanych i wydawanych materiałów, prowadzenie dokumentacji potwierdzającej przyjęcie i wydanie materiału, kontrolowanie stanu technicznego przyjmowanych...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Referent ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium, dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP, rejestrowanie pasażerów w...
  • Referent ds. kadr i płac

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja procesów zatrudniania i zwalniania pracowników z uwzględnieniem bieżących przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych; Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych; sporządzanie...
  • Referent / Specjalista wydziału utrzymania dróg i mostów

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 300 - 5 900 zł brutto/mies.
    1 dni
    Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów. Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...