Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Rzeszów
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa3 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 144195

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientami. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
  • Lokalizacja w jednym czterokondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania podatkowe, w tym w sprawach określania wysokości przychodu/dochodu, wysokości zobowiązania podatkowego, wysokości zaliczek na podatek, wysokości nadpłaty, wysokości straty poniesionej przez podatnika, wpłat z zysku, wysokości odsetek za zwłokę, wysokości zwrotu podatku lub nadwyżki podatku naliczonego nad należnym do odliczenia w następnych okresach rozliczeniowych, z wyłączeniem spraw o wysokim stopniu trudności i złożoności,
  • Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku,
  • Współpracuje przy realizacji zadań z innymi organami,
  • Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz prawa podatkowego, w szczególności: ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw o podatku dochodowym, ustawy o podatku od spadków i darowizn, ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych oraz ustawy o podatku od towarów i usług,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej, niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów

Ofertę możesz złożyć:
- w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
- za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej,
- drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP lub za pośrednictwem formularza elektronicznego systemu HRappka.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IAS W RZESZOWIE DLA KANDYDATÓW DO PRACY W SŁUŻBIE CYWILNEJ


            Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).


1.      Administrator danych i kontakt do niego:


informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


2.      Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:


informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl.


3.      Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4.      Informacje o odbiorcach danych:


informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.


5.      Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator danych ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6.       Uprawnienia:


1)        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


2)        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,


3)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,


4)        prawo do usunięcia danych osobowych


– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora danych, podany powyżej;


5)        prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7.      Podstawa prawna przetwarzania danych:


1)        art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2)        art. 221 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy
z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3)        art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8.      Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.


9.      Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent ds. Pomiarów

    PGE Dystrybucja S.A.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie zdalnymi danymi pomiarowymi w zakresie: zakładania linii komunikacyjnych, sprawdzania komunikacji liczników zdalnego odczytu, sporządzania raportów braku komunikacji, oprawy konfiguracji, weryfikacja i uzupełnianie wskazań i profili zużycia, obsługa...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w systemie EZD....
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Stażysta

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    2 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, zapewnienie techniczno - organizacyjne warunków do prawidłowego przebiegu postępowań sądowych, sporządzanie projektów pism zgodnie z wytycznymi przełożonego i/lub sędziego, czuwanie nad prawidłowym i terminowym...
  • Koordynator ds. logistyki magazynowej

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontrola prawidłowości transakcji; Przygotowywanie i wydawanie komponentów na linie produkcyjne; Raportowanie, przygotowywanie analiz; Kontrola stanu magazynu; Udział w inwentaryzacjach; Nasze wymagania: Wykształcenie średnie (np. logistyka, transport) Gotowość do...
  • Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Piła, ul. Dzieci Polskich 26    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU: wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego, udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. Zarządzania Zapasem

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela, Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie ciągłości dostępności towaru przy zachowaniu pożądanego poziomu wysokości zapasu oraz strat. Optymalizacja procesu dostaw do Centrum Dystrybucji. Składanie zamówień u dostawców. Bieżąca współpraca z działem...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...