Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Ruchu Drogowego KMP w Radomiu usytuowane jest na I piętrze. Dojście do windy – cztery schodki, wejście do budynku płaskie, brak łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych na I piętrze, łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy jest w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania sie wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajduje się winda (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok recepcji).
Zakres zadań
- Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP kart Mrd5/1 zawierających informację o przyznanych sprawcy wykroczenia drogowego ilości punktów karnych na podstawie kart wystawionych przez funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej oraz Inspekcji Transportu Drogowego;
- Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP informacji o zakazach, przywróceniach uprawnień do kierowania pojazdami;
- Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP prawomocnych rozstrzygnięć sądowych dotyczących sprawców przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym;
- Sporządzanie wniosków o skierowania na badania psychologiczne dotyczące psychologii transportu sprawców wypadków drogowych;
- Przygotowywanie kart Mrd 5/1 do archiwizacji;
- Ustalanie danych osobowych w aplikacji CEL, CEP, CEK, PESEL, do czynności związanych z wprowadzaniem danych;
- Udzielanie informacji osobom zewnętrznym o posiadanych przez nie punktach karnych za wykroczenia drogowe;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość: - Ustawa o kierujących pojazdami, - Ustawa o Policji, - Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność,
- Dobra organizacja pracy własnej.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe