Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Olesno
Starszy referent

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Oleśnie
Olesno
praca stacjonarna
44 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Oleśnie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Olesno
Ogłoszenie o naborze Nr 143506

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak windy, a pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze),
  • praca administracyjno-biurowa
  • praca w podstawowym systemie czasu pracy, jednozmianowym, ośmiogodzinnym (7.30-15.30)
  • naturalne i sztuczne oświetlenie

Zakres zadań

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, wysyła dokumenty jawne, w tym przy użyciu poczty elektronicznej, oraz dokonuje ich dystrybucji zgodnie z dekretacją przełożonych
  • Przygotowuje korespondencję jawną do przesłania za pośrednictwem resortowej poczty specjalnej i wyznaczonego operatora pocztowego
  • Prowadzi, przechowuje i archiwizuje dzienniki korespondencyjne dokumentów jawnych wydziału
  • Okresowo rozlicza wydane do realizacji dokumenty w oparciu o prowadzone urządzenia ewidencyjne
  • Przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie załatwionych do archiwizacji i przekazuje ją do składnicy akt
  • Obsługuje internetową platformę Poczty Polskiej S.A. „Elektroniczny Nadawca” w zakresie rejestracji przesyłek wydziału i generowania elektronicznych dokumentów nadawczych
  • Obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu sekretariatu (telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, sprzęt komputerowy itp.)
  • Obsługuje aplikacje i programy zainstalowane na sprzęcie komputerowym będącym na wyposażeniu sekretariatu
  • Przygotowuje odpowiedzi dla towarzystw ubezpieczeniowych i innych uprawnionych podmiotów w zakresie szkód związanych ze zdarzeniami drogowymi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze kancelaryjno-biurowej (dotyczy także pracy biurowej w ramach służby mundurowej)
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office), poczty internetowej, urządzeń biurowych (telefon, faks, kserokopiarka, drukarka, niszczarka dokumentów)
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Komunikatywność i umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Znajomość przepisów: 1) instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach organizacyjnych Policji, 2) w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, 3) w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe