Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Namysłowie
Namysłów
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa7 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Namysłowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Namysłów
Ogłoszenie o naborze Nr 143707

Warunki pracy


  • Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów)
  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na I piętrze
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Stres związany z pracą pod presją czasu

Zakres zadań

  • Obsługuje systemy informatyczne dostępne z poziomu KPP w Namysłowie
  • Wprowadza dane do systemów i Policyjnych Baz Danych (PBD) za pośrednictwem Policyjnej Sieci Transmisji Danych (PSTD) na zasadach określonych w przepisach oraz zgodnie z udzielonymi upoważnieniami
  • Dokonuje w ramach przyznanych uprawnień sprawdzeń w PBD na zlecenie uprawnionych funkcjonariuszy i zgodnie z przepisami w przedmiotowym zakresie
  • Obsługuje komputery i urządzenia zainstalowane w komórkach organizacyjnych jednostki
  • Obsługuje aplikacje i programy zainstalowane na sprzęcie komputerowym będącym na wyposażeniu KPP w Namysłowie
  • Obsługuje w zakresie technicznym utrzymanie sprawności technologicznej systemów łączności przewodowej i radiowej oraz systemów informatycznych
  • Kontroluje przestrzeganie procedur bezpiecznej eksploatacji systemów informatycznych
  • Sporządza wnioski o nadanie/cofnięcie uprawnień do systemów informatycznych
  • Prowadzi spisy przydzielonych do realizacji spraw

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie informatyczne

  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi systemów informatycznych używanych w Policji
  • Znajomość przepisów resortowych
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne/zastrzeżone

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-21 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Namysłowie
ul. Piłsudskiego 4
46-100 Namysłów

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Referent ds. Księgowości

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: dekretowanie, weryfikowanie i księgowanie dokumentów, obsługa studentów w zakresie dotyczącym rozliczeń finansowych z Uczelnią, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. wsparcia organizacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, obsługa mailowa i telefoniczna biura, realizacja zleconych obowiązków, wspieranie pracowników akademickich od strony administracyjno-organizacyjnej.
  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...