Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 143662
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca jednozmianowa, siedząca
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- oświetlenie naturalne i sztuczne
Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony jest w windę.
Zakres zadań
- zajmuje się wprowadzaniem danych do bazy Krajowego Systemu Informacyjnego Policji / sprawdzenia, rejestracja i odwoływanie oraz modyfikacja danych dot. przestępstw, podejrzanych, rzeczy utraconych, dokumentów, pojazdów, zdarzeń/,rejestracja i odwoływanie rejestracji osób poszukiwanych i zaginionych, wprowadzanie notowań kryminalnych
- weryfikuje dokumenty wpływające pod kątem aktualności, kompletności danych oraz wprowadza do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
- rejestruje,wprowadza i modyfikuje informacje o przestępstwie, podejrzanych, pokrzywdzonych, środkach zapobiegawczych i karnych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
- dokonuje sprawdzeń w aplikacji Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych
- dokonuje sprawdzeń, rejestruje, weryfikuje, modyfikuje, usuwa rekordy dotyczące rejestracji operacyjnych w aplikacji Policyjnego Systemu Informacyjnego - poufne
- dokonuje sprawdzeń w bazie OSADZONY, POBYT, MRG, CEWIUP, REGON, KRS, PESEL, CEPiK, RDO oraz innych bazach pozapolicyjnych
- wprowadza dane w zakresie swoich uprawnień do SESPol
- wykonuje analizy oraz aktualizuje dane osobowe w bazie KSIP
- prowadzi magazyn dowodów rzeczowych
- archiwizuje akta kontrolne i pozostałą dokumentację wydziału
- pełni zastępstwo w sekretariacie Wydziału Dochodzeniowo -Śledczym
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o Policji
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy
- Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe