Starszy referent

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
24 godz. temu
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 143169

Warunki pracy

Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3


•       Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od ul. Ks. Stanisława Konarskiego są dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób z niepełnosprawnością.


•       Pomieszczenia Urzędu Statystycznego rozmieszczone zostały na parterze, I i VII piętrze oraz w części piwnicznej budynku. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.


•       Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego. Wejście jest wyposażone w drzwi przesuwne z czujnikami ruchu, co umożliwia ich automatyczne otwieranie. Portiernia budynku znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.


•       Budynek, w którym mieści się siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy jest w znacznym stopniu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Pozbawiony jest progów utrudniających poruszanie się na wózkach inwalidzkich, a także wyposażony jest w szerokie drzwi prowadzące na poszczególne piętra Urzędu.


•       W budynku znajduje się 5 wind pasażerskich wyposażonych w drzwi przesuwne, które są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.


•       Punkt obsługi klienta, sala konferencyjna i biblioteka w siedzibie Urzędu Statystycznego
w Bydgoszczy są wyposażone w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz oznaczenia na drzwiach w alfabecie Braille’a. Biblioteka jest wyposażona w lupę powiększającą oraz program do czytania tekstów dla osób niedowidzących i niewidomych.


•       Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze holu głównego w korytarzu po prawej stronie od wind.


•              Urząd zapewnia dostęp do tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie w ciągu 3 dni roboczych. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu i w budynku (z wyjątkiem wind) nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

Zakres zadań

  • obsługuje sekretariat Dyrektora Urzędu,
  • wykonuje czynności archiwalne,
  • przygotowuje upoważnienia, pełnomocnictwa i legitymacji ( oraz prowadzi ich rejestr) dla pracowników Urzędu,
  • realizuje prace mające na celu podnoszenie jakości usług świadczonych przez Urząd,
  • redaguje krótkie pisma i przygotowuje je do wysyłki

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
  • znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
  • dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi klienta,
  • przeszkolenie w zakresie przygotowywania materiałów do przekazania do archiwum zakładowego oraz instrukcji archiwalnej,
  • przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • znajomość języka na poziomie B1

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • wymagane oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (DOTYCZY WYŁĄCZNIE kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. )
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyZaświadczenie/oświadczenie lub inny dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie wymagań dodatkowych Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagana w przypadku gdy kandydat z własnej inicjatywy zamieści w dokumentach aplikacyjnych dane szczególnych kategorii (art. 9 RODO) np. dane o stanie zdrowia)Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
z dopiskiem Rekrutacja 12/2024 prześlij aplikację do 11.10.2024 r. w jeden z następujących sposobów:
- pocztą na adres: ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz (liczy się data stempla pocztowego),
- na adres e-mailowy: rekrutacja_USBDG@stat.gov.pl (skany bądź zdjęcia podpisanych dokumentów),
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

NFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Kandydaci do pracy


Poniżej przedstawiamy informacje o zasadach oraz prawach, które Pani/Panu przysługują w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.[a]


         I.            Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy (85-066) przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, zwany dalej „Administratorem”.


       II.            Inspektor ochrony danych


Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować poprzez:


1.        pocztę tradycyjną adres: IOD Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz;


2.        pocztę elektroniczną; adres e-mail: iod_usbdg@stat.gov.pl.


Do IOD proszę kierować tylko sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.


 III.            Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych


Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b[b] i c[c] RODO w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.


 


W przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest także art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.


 


W przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera statystycznego dodatkowo podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej.


Inne dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.


     IV.            Obowiązek podania danych osobowych


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 3c i art.  46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, oraz


w przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej: z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
w przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera Statystycznego: z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO). Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie.


Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.


 


       V.            Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych


Pani/Pana dane mogą być ujawnione podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.


Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie obsługi technicznej systemu kadrowo-płacowego.


W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.


 


     VI.            Okres przechowywania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji i następnie do 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.


 


   VII.            Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji


Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do podejmowania zautomatyzowanej decyzji. 


 


 VIII.            Prawa osoby, której dane dotyczą


Przysługuje Pani/Panu prawo do:


1.        dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania ich kopii;


2.        cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;


3.       żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 


4.       żądania usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO;


5.       żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 18 RODO;


6.       wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.


[a] Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).


[b] Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


[c]  Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.


 


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...
  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Operator Systemu Magazynowego

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    TWOJA ROLA Obsługa systemu WMS i aplikacji klienta. Prace magazynowe związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów oraz prowadzeniem dokumentacji magazynowej ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dostaw towarów do systemu WMS; Kontrola ilościowa i jakościowa; Przygotowywanie dokumentacji...
  • Referent przygotowujący dokumentację o zamówienie publiczne

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji dla postępowań o zamówienie publiczne, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań zamówieniowych. Pełnienie roli członka w komisji przetargowej - analiza i...
  • Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań...
  • Referent ds. zamówień publicznych

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: SWZ wraz z załącznikami; Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem formalno-prawnym (w...
  • Młodszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków Przygotowanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wniosków o wszczęcie postępowania; Pomoc w ocenie ofert pod kątem formalno-prawnym Przygotowywanie ogłoszeń w BZP oraz e-Notices;
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...