Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Gdańsk
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa6 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 142481

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa, siedząca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy i innych urządzeń biurowych
  • praca wymagająca częstego kontaktu z audytowanymi poza siedzibą urzędu na terenie całego województwa pomorskiego
  • praca wykonywana samodzielnie lub w zespole pod presją czasu
  • czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zorganizowane zgodnie z przepisami bhp
  • budynek posiada windę
  • budynek posiada toaletę dla osób z niepełnosprawnościami
  • więcej informacji o dostępności: raport dostępności

Zakres zadań

  • Wykonuje audyty systemu zarządzania i kontroli w instytucjach systemu wdrażania, z wyłączeniem instytucji zarządzających lub instytucji pełniących taką rolę, w krajowych programach operacyjnych, w tym programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, programach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa, Mechanizmie Finansowym Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskim Mechanizmie Finansowym na lata 2014 – 2021, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, programie Erasmus +, Europejskim Korpusie Solidarności oraz innych krajowych programach operacyjnych
  • Wykonuje audyty operacji w krajowych programach operacyjnych, w tym w: programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, programach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Mechanizmie Finansowym Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskim Mechanizmie Finansowym na lata 2014-2021, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, programie Erasmus +, Europejskim Korpusie Solidarności oraz innych krajowych programach operacyjnych
  • Wykonuje audyty systemu zarządzania i kontroli oraz audytu operacji w ramach regionalnych programów operacyjnych
  • Wykonuje audyty gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji oraz Europejskiego Funduszu Rolniczego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie audytu operacji, w szczególności poprzez: - realizację testów wiarygodności, w tym z uwzględnieniem badania dwufunkcyjnego, - realizację kontroli towarzyszących
  • Realizuje zadania w ramach wykonywania funkcji specjalnej jednostki Wspólnej Polityki Rolnej, w tym prowadzenia kontroli transakcji oraz sprawowanie nadzoru nad kontrolami transakcji wykonywanymi przez inne służby lub organy kontrolne
  • Przeprowadza nieplanowane audyty i kontrole w zakresie wykorzystania środków Europejskiego Funduszu Dostosowania do Globalizacji oraz innych programów i funduszów
  • Opracowuje projekty sprawozdań audytowych, w tym wstępnych sprawozdań z audytu systemu zarządzania i kontroli oraz wstępnych rocznych sprawozdań z kontroli we współpracy z Departamentem Audytu Środków Publicznych Ministerstwa Finansów
  • Sporządza protokoły oraz podsumowania ustaleń i wystąpień do jednostek podlegających badaniom w konsultacji z Departamentem Audytu Środków Publicznych Ministerstwa Finansów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego
  • Znajomość przepisów prawa unijnego i krajowego, dotyczących funduszy strukturalnych oraz pomocy finansowej Unii Europejskiej i z innych źródeł zagranicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości i prawa zamówień publicznych
  • Łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów lub współpracy z tymi organami (Dz. U. z 2024 r. poz. 273 z późn. zm.) - obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
p. 104

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna do celów rekrutacji:


Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z 04.05.2016 r.), dalej RODO uprzejmie informujemy:


Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk tel. (58)300 23 00 e- mail: ias.gdansk@mf.gov.pl


Inspektor ochrony danych


Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem – iod.gdansk@mf.gov.pl


Cel i podstawy przetwarzania


Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacji dokumentów.


Podstawa prawna przetwarzania danych w zwz. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO:


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz przepisy wykonawcze do wskazanych ustaw.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  


Jeżeli w dokumentach zawarte są szczególne dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być ujawnione Centrum Informatyki Resortu Finansów, z którym administrator zawarł umowę w zakresie utrzymania systemów teleinformatycznych.


Okres przechowywania danych



  • Oferty pracy kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy licząc od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
  • Dane osobowe kandydatów stanowiące informację publiczną (w zakresie imienia i  nazwiska), którzy spełnili wymagania formalne będą przechowywane przez okres wynikający z  przepisów o archiwizacji.
  • Dane osobowe pięciu najlepszych kandydatów (w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz informacji o niepełnosprawności) będą przechowywane przez okres wynikający z  przepisów o archiwizacji.

Przepisy o archiwizacji –  dane osobowe przechowywane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach zgodnie z terminami określonymi w Zarządzeniu Ministra i Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej, urzędach skarbowych i urzędach celno-skarbowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).


Prawa osób, których dane dotyczą przysługuje Pani/Panu prawo do:



  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą podlegały profilowaniu.


Informacja o wymogu podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie przez Pani/Pana innych danych osobowych jest dobrowolne. 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Gdańsk, ul. Aleja Grunwaldzka 472A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; przygotowanie asortymentu...
  • Specjalista / Referent w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe kierunkowe bardzo dobra znajomość wymagań norm ISO 9001, ISO 45001, ISO 1400 biegłość w sporządzaniu dokumentacji jakościowej w zakresie realizacji projektów badawczych np. Plan Zapewnienia Jakości,...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Ratownictwa Medycznego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. faktur

    KOBYLARNIA S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    14 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy, współpraca z działem zaopatrzenia i działem księgowości Spółki, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
  • Specjalista ds. administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista ds. Inwestycji

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy referent / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Lębork, ul. Słupska 18    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z prowadzeniem robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg. Przygotowywanie, prowadzenie dokumentacji związanych z utrzymaniem zieleni przydrożnej, utrzymaniem czystości pasa drogowego oraz oznakowaniem...
  • Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Lębork, ul. Słupska 18    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych. Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień...