Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 142045

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
  • Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy można znaleźć na stronie: https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/3WpQ/content/dostepnosc-architektoniczna?redirect=https%3A%2F%

 

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników Izby Administracji Skarbowej oraz prowadzi nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pracy w celu zabezpieczenia interesu pracowników oraz pracodawcy.
  • Prowadzi sprawy związane z dokumentacją kadrową w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu stosunku pracy od strony formalnej.
  • Prowadzi sprawy związane z administrowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Izby Administracji Skarbowej, w tym z monitorowaniem wykorzystania środków, ustalania uprawnień do przyznawania świadczeń, organizowaniem wydarzeń związanych z działalnością sportową-kulturalną w celu zabezpieczenia interesu pracowników oraz pracodawcy.
  • Koordynuje proces dokonywania pierwszej oceny i ocen okresowych, członków korpusu służby cywilnej w celu dostarczenia informacji dotyczących wykonywania obowiązków przez pracowników Izby Administracji Skarbowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o KAS, ustawy Kodeks pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-04 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – IPK-1”
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18, (85-950) Bydgoszcz, e-mail: IAS.bydgoszcz@mf.gov.pl.


Inspektor ochrony danych


Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej IOD.bydgoszcz@mf.gov.pl lub telefonicznie +48 52 325 62 09.


Cel i podstawy przetwarzania


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie i w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, przepisach ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz w przepisach wykonawczych do wskazanych ustaw.


Podanie wymaganych tymi przepisami danych jest niezbędne w toku przeprowadzania naboru na stanowisko pracy w Krajowej Administracji Skarbowej, a ich niepodanie uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji.


Podanie innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako udzielenie przez Panią/Pana dobrowolnej zgody na przetwarzanie tych danych osobowych dla celów postępowania rekrutacyjnego. Zgodę tak wyrażoną może Pani/Pan odwołać w dowolnym czasie.


Powierzenie przetwarzania danych oraz odbiorcy danych


Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione spółce elevato S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Michałowicza 12, (43-300) Bielsko-Biała, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000883924, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania.


Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jedynie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.


Okres przechowywania danych


Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze.  


Prawa osób, których dane dotyczą


Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także usunięcia danych osobowych w wypadkach określonych w przepisach prawa lub w sytuacji odwołania przez Panią/Pana zgody na dalsze przetwarzanie, chyba że dalsze przetwarzanie danych przez Administratora jest możliwe na innej podstawie prawnej.


W wypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.


Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 („RODO”). 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości, współpraca z Zarządem, wsparcie w organizacji spotkań oraz przygotowywaniu materiałów, wsparcie w zarządzaniu i...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Faktur

    KOBYLARNIA S.A.   Bąkowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy, współpraca z działem zaopatrzenia i działem księgowości Spółki, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
  • Referent ds. egzekucji administracyjnej

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Pracownik administracyjny

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie rejestru umów i postępowań Raportowanie; Fakturowanie; Archiwizacja; Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej;