Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 141367

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek 3 kondygnacyjny wyposażony w windę
  • Budynek przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • W budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych
  • Parking przy budynku urzędu
  • Wejście na teren urzędu od strony ul. Ks. Cz. Klimasa

Zakres zadań

  • Pozyskuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego oraz ustalenie zobowiązania podatkowego, w tym także z tytułu nieujawnionych źródeł w celu wytypowania podatników do kontroli podatkowej lub postępowania podatkowego
  • Zarządza ryzykiem zewnętrznym oraz identyfikuje obszary zagrożeń w celu wypełniania obowiązków podatkowych i celnych
  • Dokonuje czynności sprawdzających dot. deklaracji i zeznań oraz czynności sprawdzających na zlecenie innych urzędów skarbowych celem ustalenia stanu faktycznego
  • Bada zasadność zwrotu podatku oraz wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku celem weryfikacji złożonych deklaracji ze stanem rzeczywistym
  • Realizuje zadania związane z wymianą informacji i międzynarodową współpracą w sprawach podatkowych w celu właściwej realizacji zadań komórki organizacyjnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.


2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4. Podstawa prawna przetwarzania danych:


Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 


5. Informacja o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


6. Informacje o odbiorcach danych:


Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.


Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.


7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


8. Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo prawo do:


a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,


c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,


d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,


e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Pracownik biurowo-magazynowy

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: dbanie o odpowiedni stan zapasów magazynowych; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłek towaru; wystawianie dokumentów magazynowych telefoniczna obsługa serwisantów;
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Referent / Specjalista ds. organizacji imprez

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: koordynacja i organizacja imprez realizowanych w siedzibie Uczelni, poza Uczelnią oraz...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    16 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.