Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą
Ogłoszenie o naborze Nr 140389
Warunki pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy od 7:30 do 15:30
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Komisariatu;
- wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim;
- w budynku brak windy.
Zakres zadań
- obsługa kancelaryjno-biurowa Referatu Prewencji Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą
- ewidencja pism i spraw wpływających i wychodzących z Referatu w prowadzonych rejestrach w celu zagwarantowania właściwego obiegu dokumentów;
- archiwizowanie i przekazywanie akt spraw Referatu ostatecznie załatwionych do Składnicy Archiwum;
- prowadzenie rejestru notatników służbowych;
- na polecenie naczelnika lub jego zastepcy pełnienie zastępstwa na innym stanowisku biurowym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostepu do informacji niejawnych w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa;
- obsługa środowiska Windows i pakietu Office;
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność redagowania i korygowania pism
- komunikatywność;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKserokopie świadectw pracyKserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnychTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-01 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
"Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.