Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
Gryfino
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
4 godz. temu
Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Gryfino
Ogłoszenie o naborze Nr 140252

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy 


- praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych,


- wejście do budynku schodami, w siedzibie budynku występują schody, brak wind


- stanowisko pracy na 1. piętrze


- wiekszość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej

Zakres zadań

  • Realizuje zadania Inspektora Ochrony Danych
  • Realizuje procedury związane z realizacją postanowień przepisów o ochronie danych osobowych,
  • Monitoruje przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych oraz polityk administratora
  • Realizuje zadania polegające na wprowadzaniu informacji do niejawnego systemu Policji
  • Wykonuje zadania związane z właściwą rejestracją i obiegiem korespondencji niejawnej stosownie do ogólnych zasad pracy kancelaryjnej oraz ochrony informacji niejawnych w ramach zastępstwa Kierownika Kancelarii Tajnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • Znajomość ustawy o Policji (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 1882 z poź. zm.);
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z póź. zm.);
  • Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679;
  • Znajomość Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680;
  • Dobra znajomość komputera w zakresie obsługi dokumentów tekstowych;
  • Umiejętność komunikowania się, organizacji pracy własnej, interpretacji przepisów, negocjacji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Miejsce zamieszkania na terenie Gryfina lub okolic
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Policyjna 2
74-100 Gryfino,
pok. nr 126

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik Działu Przygotowania Produkcji

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wiązowna, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Zadania Prowadzenie ewidencji odzieży w magazynie, Typowanie odzieży do naprawy oraz dokonywanie drobnych przeróbek, Realizacja zamówień (prawidłowe oznakowywanie i pakowanie odzieży do klienta), Odbiór dostaw odzieży z naszego Magazynu Centralnego, Sprawdzanie zgodności ilościowych i...
  • Referent ds. kadrowych i biurowych

    ALKAZ Plastics S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...