Starszy referent

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Ełk
praca stacjonarna
3 dni temu
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Ełk
Ogłoszenie o naborze Nr 140109

Warunki pracy

·      praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu


·      kontakt z klientem zewnętrznym


·      narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru


·      czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)

Zakres zadań

  • Rejestruje w systemie EZD wpływającą do wydziału (w formie elektronicznej lub papierowej) korespondencję i przekazuje pracownikom zgodnie z dekretacją dyrektora wydziału. Przyjmuje projekty pism i przekazuje do podpisu dyrektorowi wydziału, a po ich podpisaniu przekazuje na właściwe stanowiska pracy lub dokonuje ich wysyłki - w celu właściwego obiegu dokumentów w wydziale;
  • Wykonuje zadania z zakresu czasu pracy i dyscypliny pracy w wydziale, a także urlopów i absencji pracowników. Prowadzi, przy użyciu odpowiednich programów komputerowych ewidencję czasu pracy pracowników wydziału, rejestr pracy w godzinach nadliczbowych pracowników, rejestr wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy pracowników - w celu właściwej organizacji pracy wydziału;
  • Przyjmuje klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do dyrektora wydziału, udziela stosownych informacji lub kieruje klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych wydziału lub Urzędu. Prowadzi kalendarz dyrektora wydziału i umawia spotkania z klientami lub współpracownikami – w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i wydziału;
  • Planuje, zamawia i zaopatruje pracowników wydziału w materiały biurowe oraz pieczątki, zamawia samochody do wyjazdów służbowych dyrektora i pracowników wydziału, przygotowuje polecenia wyjazdów oraz prowadzi rejestr delegacji służbowych pracowników, prowadzi inne rejestry lub zestawienia charakterystyczne dla danego wydziału – w celu właściwej organizacji pracy wydziału;
  • Przygotowuje okresowe informacje i sprawozdania w części dotyczącej wydziału z zakresu zatrudnienia, czasu pracy i nadgodzin. Sporządza, na podstawie ewidencji czasu pracy, wnioski o wypłatę dodatków za pracę w nadgodzinach, pracę w porze nocnej oraz wynagrodzenia urlopowego pracowników wydziału. Opracowuje roczny plan urlopów oraz wystawia karty urlopowe pracowników wydziału - w celu właściwej organizacji pracy wydziału;
  • Redaguje pisma, notatki oraz informacje na potrzeby dyrektora wydziału - w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora;
  • Obsługuje pocztę elektroniczną wydziału i urządzenia biurowe w sekretariacie wydziału – w celu wsparcia pracy wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość struktury organizacyjnej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie (Statut Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Regulamin Organizacyjny Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie)
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość Kodeksu pracy w zakresie czasu pracy i urlopów pracowniczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, w zakresie: Dział I, Rozdział 5 – Zasady gospodarowania środkami publicznymi - art. od 42 do 53
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn (pok. 121)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

1.    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn.


2.    W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@uw.olsztyn.pl


3.    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej.


4.    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


5.    Inne Państwa dane osobowe, np. numer telefonu, adres mailowy, wizerunek (zdjęcie), przetwarzane będą na podstawie Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


6.    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególne ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne lub biometryczne, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie – na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


7.    Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane:


a)   przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru:


-     jeśli Państwa kandydatura nie zostanie uwzględniona w protokole z naboru, Państwa oferty będą niszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia naboru, za wyjątkiem ewentualnych oryginałów dokumentów, które będą odsyłane,


-     w przypadku uwzględnienia Państwa kandydatury w protokole z naboru Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym po rozmowie kwalifikacyjnej, z zachowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji,


b)   do czasu odwołania zgody,


c)    w przypadku nawiązania stosunku pracy dane będą przetwarzane na podstawie Kodeksu Pracy i ustawy o służbie cywilnej.


8.    Informacje o odbiorcach danych:


a)   w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,


b)   jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Wojewódzkiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.


c)    Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak operator pocztowy - Poczta Polska.


9.    Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.


10.              Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.


11.              Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Operator maszyn i urządzeń produkcyjnych - referent produkcji (obszar recepcji)

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za pierwszy kontakt z gośćmi Aptiv Gdańsk oraz wsparcie administracyjne w obszarze recepcji gdańskiego zakładu Aptiv. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: obsługę administracyjno-biurową w obszarze recepcji;...
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...