Starszy referent

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa5 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 139609

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami  oraz poza nim – w terenie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.


Praca wykonywana w warunkach biurowych w pokoju dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy sztuczne. W budynku pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4731,37 brutto + dodatek za wysługę lat.

Zakres zadań

  • Weryfikuje prawidłowość sporządzania porozumień w zakresie dofinansowania zakupu środków transportu w ramach tzw. „sponsoringu” (samorządy, WFOŚiGW, inne), sporządza zestawienie tabela-ryczne w zakresie „sponsoringu”, zajmuje się dystrybucją podpisanych porozumień, sporządza do Wydziału Finansów KWP w Szczecinie informację w zakresie dyspozycji przelewów środków finan-sowych na konta Komend Wojewódzkich Policji organizujących przetargi, na bieżąco informuje KGP o środkach pozyskanych na zakup sprzętu transportowego i ściśle współpracuje z KGP w tym zakre-sie, wnioskuje do Komend Wojewódzkich o opisanie faktur zakupu zgodnie z podpisanymi porozumie-niami, rozlicza ostatecznie „sponsoring” również w zakresie niewykorzystanych środków finansowych, przestrzegając w tym zakresie terminów oznaczonych w porozumieniach źródłowych oraz ścisła współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansów KWP w Szczecinie
  • Opracowuje w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych dokumentację w zakresie świad-czenia usług mycia służbowego sprzętu transportowego użytkowanego przez jednostki i komórki or-ganizacyjne garnizony zachodniopomorskiego, sporządza i prowadzi w tym zakresie wszelką doku-mentację
  • Przygotowuje i opracowuje dokumentację w przedmiocie zamówień publicznych na usługi zwią-zane z holowaniem i parkowaniem pojazdów zatrzymanych przez policję do celów procesowych w oparciu o wnioski zgłaszane przez Wydział Finansów. Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku konieczności zastosowania art. 305
  • Przygotowuje i opracowuje dokumentację w przedmiocie zamówień publicznych na usługi zwią-zane z holowaniem i parkowaniem służbowych pojazdów Policji na terenie miasta Szczecina, zleca-nych przez KMP w Szczecinie. Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku konieczności zastosowania art. 305
  • Opracowuje dokumentację w celu zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej, na właściwej stronie podmiotowej, informacji o każdym zbędnym lub zużytym składniku rzeczowym majątku ru-chomego (w ramach gospodarki transportowej), a po dokonaniu nieodpłatnego przekazania lub daro-wizny zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej na właściwej stronie podmiotowej informacje o tym fakcie. Sporządza inną dokumentację wymaganą dokumentację w zakresie nieodpłatnego prze-kazania i darowizny składników rzeczowych majątku ruchomego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Obsługa programów komputerowych Microsoft Office, OpenOffice
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Umiejętność komunikowania się, współpracy, organizacji pracy własnej, analizy, interpretacji przepisów
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych ozna-czonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyraże-niu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019, poz. 742)
  • Oświadczenie o tym, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. nr 2
70-515 Szczecin

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 25/2024”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).


Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.


Inspektorem danych osobowych jest mł. insp. Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa Informacji KWP w Szczecinie, tel: 47 78 11 570, e-mail: wbi.kwp@sc.policja.gov.pl


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).


Uprawnienia:


·         prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,


·         prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca oraz bieżący kontakt z urzędami i innymi instytucjami oraz partnerami firmy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej Przygotowywanie raportów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    DMT Packaging sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Specjalista ds. Administracyjno / Biurowych

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...