PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
Starszy Referent
Miejsce pracy: Zamość
Nr ref.: PGED_OZ_39_2023
Twój zakres obowiązków:
- Udział w przygotowaniu i księgowanie wskaźników oraz rodzajów działań do rozliczenia kosztów.
- Udział w procesie rozliczenia kosztów.
- Kontrola poprawności ewidencji na obiektach kontrolingowych i kontach KG; tworzenie zleceń kontrolingowych, grup MPK i zleceń na potrzeby raportowe w systemie SAP.
- Dokonywanie przeksięgowań korygujących w zakresie kosztów wtórnych na wniosek komórek organizacyjnych.
- Udział w opracowaniu planów oraz prognoz we współpracy ze służbami planistycznymi Centrali Spółki i komórkami organizacyjnymi Oddziału.
- Sporządzanie i nadzorowanie budżetów jednostek i komórek organizacyjnych Oddziału.
- Sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie realizacji planów i budżetów.
- Bieżący monitoring i analiza kosztów Oddziału.
- Przygotowywanie danych i współpraca z komórkami organizacyjnymi Oddziału w zakresie sporządzania arkuszy sprawozdawczych i analiz.
- Przygotowywanie danych dla Centrali Spółki na potrzeby wykonania sprawozdań dla ARE, GUS, URE itp.
- Terminowe przekazywanie raportów okresowych z działalności Oddziału Zamość.
- Udział w sporządzaniu kalkulacji cen usług.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie pracy związanej z kontrolingiem, finansami lub księgowością.
- Mile widziane ukończenie kursów informatycznych. (Excel, bazy danych itp.).
- Dobra znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet Microsoft Office, w tym Excel).
- Mile widziana znajomość systemu SAP.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
- Znajomość zagadnień finansowo-księgowych, analiz ekonomicznych, rachunkowości zarządczej oraz przepisów prawa w tym zakresie.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych.