Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 121001
Warunki pracy
- Praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I piętrze (brak windy dla osób niepełnosprawnych)
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- Praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
- Obsługa urządzeń biurowych m.in.: komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, telefon, niszczarka
- Narażenie na stres
- Zagrożenie korupcją
- Przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych (winda prowadzi jedynie na parter budynku do dyżurnego KPP Brzeg)
- Brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Przyjmuje pocztę wpływającą do KPP Brzeg oraz prowadzi jej ewidencje
- Przyjmuje i wydaje Pocztę Specjalną wpływającą do KPP Brzeg oraz wychodzącą z KPP Brzeg
- Przyjmuje i przygotowuje do wysłania przesyłki zwykłe, polecone i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, przekazywane przez komórki organizacyjne komendy
- Rejestruje przesyłki przeznaczone do nadawania za pośrednictwem Poczty Polskiej, modyfikuje wprowadzone dane lub je usuwa przed wysłaniem do Poczty Polskiej, odczytuje sporządzane wykazy oraz drukuje w formie papierowej Elektronicznych Potwierdzeń Odbioru (Elektroniczny Nadawca)
- Obsługuje kompleksowo funkcyjną skrzynkę mailową Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu
- Prowadzi dzienne i miesięczne rozliczenia przesyłek zwykłych, poleconych i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru nadanych przez KPP w Brzegu
- Przyjmuje i wydaje dowody osobiste oraz PUKLetter do gmin i urzędów powiatu brzeskiego
- Udziela informacji interesantom oraz kieruje ich do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych jednostki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji, służby cywilnej
- Umiejętność komunikowania się
- Odporność na stres
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność współpracy
- Organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista