Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Ustka
Ogłoszenie o naborze Nr 106768
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Placówki w systemie jednozmianowym, praca w pomieszczeniu, przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia teleinformatyczne, praca na piętrze, brak windy, pomieszczenia i budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przekazuje zgodnie z dekretacją, wysyła dokumenty w celu zapewnienia terminowości i właściwego obiegu dokumentów jawnych oraz niejawnych.
- Prowadzi i chroni depozyty w celu właściwego zabezpieczenia i zapobieżenia nieuprawnionego ujawnienia.
- Przeprowadza kontrolę dokumentów u wykonawców oraz w urządzeniach ewidencyjnych prowadzonych poza kancelarią ogólną w PSG w Ustce w celu weryfikacji stanu faktycznego i właściwego prowadzenia urządzeń ewidencyjnych oraz chroni je w celu zapewnienia zapobieżenia nieuprawnionego ujawnienia.
- Wkazuje się bieżącą znajomością aktów prawnych i przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii, obiegu oraz ochrony dokumentów w resorcie spraw wewnętrznych.
- Nanosi w zastępstwie na dokumentach i urządzeniach ewidencyjnych zniesienia lub zmiany klauzul tajności w celu prawidłowego oznaczenia klauzulami tajności lub odtajnienia, oraz wykonuje w zastępstwie kopie, odpisy, wypisy oraz tłumaczenia dokumentów niejawnych na podstawie pisemnej zgody osoby, która podpisała lub zatwierdziła dokument lub bezpośredniego adresata dokumentów z zachowaniem zasad powielania dokumentów niejawnych.
- Jako Lokalny Administrator Bezpieczeństwa Zbioru prowadzi bezpośredni nadzór nad każdym prowadzonym zbiorem danych osobowych w PSG Ustka, bieżąca znajomość przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz stosowanie ich w praktyce.
- Zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w zbiorach występujących w Placówce, sprawuje nadzór nad przechowywaniem tych zbiorów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w organach administracji na stanowisku związanym z obsługą kancelarii
- Znajomość przepisów kancelaryjnych i ochrony informacji niejawnych
- Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- Umiejętność organizacji pracy biurowej, sumienność, terminowość w wykonywanej pracy
- Czytelny charakter pisma ręcznego, właściwa obsługa interesantów
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze uzyskania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie z zakresu funkcjonowania kancelarii tajnej oraz obiegu informacji niejawnych