1) prowadzenie postępowania z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach;
2) prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów;
3) ochrona informacji niejawnej pozyskanej w działalności służbowej oraz ochronę danych osobowych;
4) pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;
5) pełnienie innych funkcji w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;
6) osobiste składanie oraz przyjmowanie, do dokumentacji postępowania, oświadczeń członków komisji o istnieniu lub braku okoliczności zaistnienia konfliktu interesów lub prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz inne uniemożliwiające wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania;
7) zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
8) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości, wymaganej obowiązującymi aktami prawnymi, w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
9) przekazywanie wykonawcom zaproszeń do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert lub udziału w negocjacjach;
10) przekazywanie i publikowanie ogłoszeń, SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, zmian do ogłoszeń lub SWZ, o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej zamawiającego;
11) zamieszczanie informacji o przedłużeniu terminu składania i zmianie terminu otwarcia ofert w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz na stronie internetowej zamawiającego ww. informacji;
12) pobieranie z kancelarii jawnej, niezwłocznie po upływie terminu składania oraz właściwe zabezpieczenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert - od chwili pobrania z kancelarii jawnej do momentu komisyjnego otwarcia;
13) publikacja bądź przekazywanie informacji z otwarcia ofert;
14) umożliwienie dostępu do platformy zakupowej (portalu zakupowego) członkom komisji przetargowej dokonującym badania i oceny ofert oraz innym osobom powołanym do wykonywania dodatkowych czynności w postępowaniu;
15) bieżące kompletowanie i prowadzenie, w formie teczki tematycznej, dokumentacji przetargowej;
16) prowadzenie z wykonawcami innymi uprawnionymi podmiotami korespondencji dotyczącej postępowania,
17) prowadzenie właściwych i w terminach ustawowych czynności przy sporządzaniu i rozliczaniu wadium;
18) sporządzanie i przekazywanie wykonawcy oświadczeń o zwolnieniu roszczeń zamawiającego co do gwarancji wadialnej złożonej elektronicznie;
19) sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20) przygotowanie dokumentacji postępowania do archiwizacji po zakończonym postępowaniu;
21) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sporządzanie planu zamówień Zamawiającego na podstawie dokumentów przekazywanych przez osoby odpowiedzialne merytorycznie za planowanie i przegotowanie zamówień;
22) sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonych zamówień publicznych;
23) rejestracja wniosków o wszczęcie postepowania;
24) wykonywanie dodatkowych obowiązków wynikających z pracowniczego przydziału mobilizacyjnego nadanemu pracownikowi wojska;
25) udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników wojska;
26) wykonywanie poleceń związanych z charakterem pracy na zajmowanym stanowisku wydawanych przez Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.
Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055, e-mail: 4rblog.kadry@ron.mil.pl
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:wykształcenie: średnie lub wyższe,
staż pracy: wykształcenie średnie - 3 lata, wyższe - bez stażu pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;
znajomość przepisów wykonawczych do Ustawy Prawo Zamówień publicznych;
znajomość obsługi komputera środowisko MS Office;
obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner;
umiejętność redagowanie pism;
swoboda komunikacji i przekazywania informacji;
umiejętność interpretacji przepisów;
umiejętność pracy zespołowej;
terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 780 PLN
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
4rblog.kadry@ron.mil.pl
261 651 055
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- życiorys Curriculum Vitae,
- klauzula RODO