starszy referent w Sali Obsługi Klientów w Delegaturze w Tarnowskich Górach
w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (umowa o pracę / 1 pełny etat)
w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (umowa o pracę / 1 pełny etat)
Numer ogłoszenia: Katowice/23/40
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / pełny etat
Termin składania ofert: 18.07.2023 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa wniosków związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- obsługa klientów w zakresie udzielania informacji oraz wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne wydawane na zlecenie,
- wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz Certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ,
- organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne (należy udokumentować):
- wykształcenie: wyższe,
- lata pracy zawodowej: staż pracy nie jest wymagany.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, w pracy z klientem,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 ze zm.),
- znajomość zasad prostego języka,
- umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego (co najmniej w stopniu komunikatywnym),
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy z klientem, pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- wysoka kultura osobista,
- skrupulatność i dokładność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW