Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,
- ustalanie okresu objęcia dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- prowadzenie działań informacyjnych i wyjaśniających zawiązanych z brakiem elektronicznego potwierdzenia uprawnień w systemie e-WUŚ,
- udzielanie wyjaśnień związanych z uprawnieniami do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- weryfikacja uprawnień osób korzystających ze świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych przez Fundusz oraz przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania administracyjnego wobec osób nieuprawnionych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe, preferowane na kierunkach: administracja, prawo, zdrowie publiczne,
- lata pracy zawodowej: min. 3.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,
- znajomość systemu ochrony zdrowia,
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.), w szczególności: Dział I - Rozdział 1, Dział II - Rozdział 5, Dział IV - Rozdział 1,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 572),
- biegła obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- doświadczenie w pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną komunikację,
- praca pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy, umiejętność szybkiego uczenia się,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
julita.redlak-szukalska@nfz-poznan.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 31 grudnia 2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu przy ul. Baraniaka 88 D (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Baraniaka 88 D, 61-131 Poznań
z dopiskiem: oferta pracy Poznań/24/39
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Poznaj
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.