Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Archiwista Warszawa
Starszy Referent w Archiwum Zakładowym

Starszy Referent w Archiwum Zakładowym

Centrala NFZ
Warszawa
praca stacjonarna
2061 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko

Starszego Referenta w  Archiwum Zakładowym
w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

BAG/19/65

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

 

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • wynagrodzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się
    z nami wcześniej nabytymi umiejętnościami;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Szczegóły oferty:

 

Wymiar etatu:  2 etaty


Miejsce wykonywania pracy:  Warszawa / Centrala NFZ


Główne obowiązki:

  • porządkowanie dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych przez Archiwum Zakładowe;
  • przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych Centrali do Archiwum Zakładowego;
  • gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom uprawnionym;
  • udział w pracach związanych z inicjowaniem brakowania dokumentacji, której okres przechowywania upłynął;
  • wykonywana praca związana jest z podnoszeniem i przenoszeniem znacznej liczby dokumentów zgromadzonych w teczkach, segregatorach, pudełkach i kartonach.

Wykształcenie: wyższe lub średnie


Wymagania konieczne:

  • minimum 3 lata pracy zawodowej przy wykształceniu średnim (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego doświadczenie zawodowe nie jest wymagane);
  • ukończony kurs archiwalny I stopnia albo wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie archiwistyki lub studia podyplomowe w zakresie archiwistyki;
  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
  • znajomość zagadnień znajdujących się w kompetencjach Narodowego Funduszu Zdrowia;
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagania pożądane:

  • umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • komunikatywność;
  • skrupulatność i sumienność;
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzających 3 lata pracy zawodowej (w przypadku posiadania wykształcenia średniego) na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej;
  • w przypadku posiadania kopie dokumentów potwierdzające wymagania konieczne i pożądane wskazane powyżej;
  • podpisane oświadczenia o treści:
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego BAG/19/65 zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu email, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.”
      UWAGA!
      Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralę NFZ w przyszłości.”
      UWAGA!
      Dołączenie zgody jest dobrowolne.

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Informacja dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności powinni dołączyć do aplikacji kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności będą traktowani na równi z pozostałymi kandydatami ubiegającymi się o dane stanowisko;
  • komisja wyłania najlepszych kandydatów, jeśli wśród nich znajdzie się osoba z niepełnosprawnością będzie miała pierwszeństwo w zatrudnieniu.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia
27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).

 

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia
11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej(Dz. U. z 2015 r., poz. 1844);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.


2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.


Ochrona danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO), informujemy, że:

 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl

 

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...