Spółka PKP Energetyka S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku. Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej, sprzedaż paliw płynnych oraz świadczenie usług elektroenergetycznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Starszy referent ds. obsługi i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Opole
Opis zadań:
- Przygotowywanie umów, redagowanie pism i innych dokumentów,
- Obsługa zapytań Klientów,
- Obsługa dedykowanych systemów komputerowych,
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
- Analiza i obsługa zgłoszeń do OSD
- Prowadzenie i rejestrowanie korespondencji,
- Raportowanie działań i sprawozdawczość.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
- Umiejętność dobrego planowania pracy,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Otwartość, dokładność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czas, gotowość do stałego uczenia się.
Mile widziane:
- Znajomość procedur zmiany sprzedawcy i innych związanych z obsługą umów,
- Doświadczenia związane z obsługą posprzedażową Klienta.
Oferujemy:
- Pracę w Oddziale dużej, dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji
- na rynku,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Pracę w młodym, zaangażowanym zespole,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (karty sportowe, pakiet medyczny, różnego rodzaju dofinansowania
- z funduszu socjalnego),
- Pracę w Spółce wyróżniającej się szczególną dbałością o warunki pracy i rozwój pracowników (wyróżnienie godłem „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR” w latach 2011 i 2012) oraz realizującej strategię „Odpowiedzialności Społecznej Biznesu” – CSR, która zakłada dbałość o zasady etyczne, prawa pracowników, prawa człowieka, otoczenie społeczne i środowisko naturalne (wyróżnienie tytułem „Laur Odpowiedzialności”).