OGŁOSZENIE O NABORZE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Starszy referent ds. finansowo-księgowych - Dział Finansowo-Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2021.110.3
Termin składania dokumentów: 31.03.2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo księgowych,
- wystawianie dokumentów księgowych,
- uzgadnianie sald na kontach,
- sporządzanie sprawozdań,
- sporządzanie odpowiednich załączników do sprawozdań,
- dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów wpływających do działu Finansowo-Księgowego
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług oraz akty wykonawcze, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodne
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w podstawowym systemie czasu pracy, praca w pomieszczeniu, wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 2 letni przy średnim wykształceniu, przy wyższym nie wymagany.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w rachunkowości budżetowej,
- znajomość aktów prawnych z zakresu prawa samorządu terytorialnego, rachunkowości, finansów publicznych,
- znajomość obsługi programu Symfonia, moduły FK, handel, środki trwałe,
- obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, itp.),
- sumienność, zdyscyplinowanie, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
- korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
- oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru oraz o zapoznaniu z zasadami przetwarzania danych osobowych.
WARUNKIEM UDZIAŁU W NABORZE JEST DOSTARCZENIE POPRAWNIE UZUPEŁNIONEGO DRUKU OŚWIADCZENIA.