Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1A
- Serwis i konserwacja wózków widłowych oraz innych maszyn.
- Montaż komponentów do wózków widłowych.
- Uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach organizowanych przez warsztat.
- Dokumentacja techniczna i raportowanie.
- Utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy.
- Wykształcenie min. zawodowe, preferowane techniczne.
- Doświadczenie w serwisowaniu maszyn, np. wózków widłowych.
- Uprawnienia operatorskie na wózki widłowe (UDT).
- Punktualność, samodzielność, zdolność do pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dodatkowe uprawnienia konserwacyjne i operatorskie.
- SEP do 1kV.
- Uprawnienia do obsługi suwnic.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z premią kwartalną.
- Umowa o pracę na pełen etat.
- Szkolenia wstępne i techniczne.
- Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
- Komfortowe warunki pracy oraz odzież ochronną.
- Pakiet medyczny i sportowy, ubezpieczenie na życie, karty lunchowe, oraz pomoc prawna.
- Wsparcie w rozwoju zawodowym i osobistym.
- Dostęp do firmowych zajęć sportowych i bezpłatnego parkingu.
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmyToyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).Ludzie są naszą pasjąKlienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.The Toyota wayNasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.