Starszy kontroler skarbowy

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Białystok
praca stacjonarna
7 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy kontroler skarbowy
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 144440

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno- biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • telefoniczna obsługa klienta
  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
  • praca wymaga sprawności obu rąk
  • użytkowanie sprzętu biurowego (np. drukarka, kserokopiarka, niszczarka, itp.)
  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na parterze pięciopiętrowego budynku
  •  stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych z obsługą komputera
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • węzeł sanitarny na parterze jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • winda jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających  się  na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach
  • przed budynkiem jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych

Zakres zadań

  • Przetwarza deklaracje składane w formie elektronicznej
  • Weryfikuje pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym, w tym z wykorzystaniem kontroli międzyformularzowej, deklaracje podatkowe i ich korekty, informacje
  • Tworzy rejestry przypisów i odpisów oraz uzgadnia zapisy w tych rejestrach z komórką rachunkowości
  • Sporządza wezwania do złożenia brakujących deklaracji
  • Udziela pisemnych odpowiedzi na zapytania innych organów podatkowych lub instytucji
  • Udziela podstawowych informacji i wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej lub podatkowej
  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Orientacja na klienta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-07 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok.


ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).

O zachowaniu terminu składania dokumentów określonego w ogłoszeniu decyduje data:
- stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu - gdy wysyłasz zgłoszenie w formie papierowej;
- przesłania wypełnionego formularza aplikacyjnego za pośrednictwem internetu lub dokumentu opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym - gdy składasz zgłoszenie w formie elektronicznej.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


Inspektor ochrony danych


Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej iod.bialystok@mf.gov.pl.


Cel i podstawy przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie i w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, przepisach ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz w przepisach wykonawczych do wskazanych ustaw.


Podanie wymaganych tymi przepisami danych jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w Krajowej Administracji Skarbowej. Niepodanie danych uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji.


Podanie innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako udzielenie przez Panią/Pana dobrowolnej zgody na przetwarzanie tych danych osobowych dla celów postępowania rekrutacyjnego. Zgodę tak wyrażoną może Pani/Pan wycofać w dowolnym czasie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa z art. 9 ust 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać wycofana w dowolnym czasie.


Powierzenie przetwarzania danych oraz odbiorcy danych


Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione spółce elevato S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000883924, o nr NIP 642­31­23­747, nr REGON 241539117, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu korzystania z narzędzia do zarządzania procesem rekrutacji.


Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione spółce Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek spółka jawna z siedzibą w Warszawie, ul. Solec 81B lok. 73-A, 00-382 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000432184, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu skorzystania z narzędzia online do badania ankietowego (sprawdzian wiedzy, ocena procesu rekrutacji).


Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.


 Okres przechowywania danych


Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Prawa osób, których dane dotyczą


Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także usunięcia danych osobowych w wypadkach określonych w przepisach prawa lub w sytuacji odwołania przez Panią/Pana zgody na dalsze przetwarzanie, chyba że dalsze przetwarzanie danych przez Administratora jest możliwe na innej podstawie prawnej.


W wypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.


Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak i nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. kontrolingu

    UNIBEP S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Budowanie modeli analitycznych wspierających budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, współudział w projektowaniu i zarządzaniu systemem odpowiedzialnym za zbieranie informacji finansowych wewnętrznych i zewnętrznych, udział w procesie...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Budowanie modeli analitycznych wspierających budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, współudział w projektowaniu i zarządzaniu systemem odpowiedzialnym za zbieranie informacji finansowych wewnętrznych i zewnętrznych, udział w procesie...
  • Specjalista / Starszy specjalista ds. testowania mechanizmów kontrolnych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: analizujesz przepisy wewnętrzne określające proces, produkt, zagadnienia objęte testami mechanizmów kontrolnych oraz zapoznajesz się z funkcjonalnościami aplikacji niezbędnych do wykonania tych testów,testujesz poprawność stosowania mechanizmów kontrolnych...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Junior Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Perform internal control of accounting processes. Participate in the design of new controls for migrated accounting processes. Participating in the development of internal controls for other units of the Metro Group. Testing procedures...
  • Kontroler Finansowy

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: odpowiedzialność za proces budżetowania, prognozowania oraz przygotowywania forecast, analiza kosztów, rozbudowa narzędzi kontrolingowych, przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby Zarządu, opiniowanie nowych inwestycji oraz wdrażania nowych produktów, udział w...
  • Pracownik do spraw kontroli finansowej

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie kontroli, w tym: przygotowywanie i analiza dokumentacji organizacyjno-prawnej i finansowo-księgowej niezbędnej do przeprowadzenia kontroli; przeprowadzanie kontroli planowych oraz o charakterze doraźnym; prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kontrolingu

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...
  • Kontroler Finansowy

    INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kobylnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Kontrola należności pod kątem ograniczenia ryzyka wynikającego z opóźnień płatniczych kontrahentów, Kontrola i monitorowanie opóźnień płatniczych kontrahentów poprzez kontakty telefoniczne i pisemne, Bieżąca weryfikacja poprawności danych kontrahentów w bazie,...
  • Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for migrated accounting processes, Testing the designed controls, Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group,...